Обсуждение:Портфоліо навчального проекту "Біоелементи в організмі людини. Макро-і мікроелементи." — различия между версиями
Строка 21: | Строка 21: | ||
Проект дає можливість використовувати досліди, проводи експерименти: | Проект дає можливість використовувати досліди, проводи експерименти: | ||
+ | |||
+ | - доводити, що в живих організмах присутні всі хімічні елементи, але кожен з них виконує певну біологічну функцію; | ||
+ | |||
- розвивати комунікативні навички, творчу співпрацю; | - розвивати комунікативні навички, творчу співпрацю; | ||
+ | |||
- здатність до самовираження, вміння доводити, аргументувати; | - здатність до самовираження, вміння доводити, аргументувати; | ||
+ | |||
- розвивати естетичні смаки і здібності; | - розвивати естетичні смаки і здібності; | ||
+ | |||
- робити висновки та узагальнення. | - робити висновки та узагальнення. | ||
Версия 18:54, 2 февраля 2015
План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
Вдалі моменти
Дуже вдалий проект. Він показує важливість практичного застосування на основі формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєння ними основних понять і законів природничих наук. Тема вивчається не так досконало, як хотілося б. Але в проекті дуже вдало розповідається про макро- і мікроелементи, іхнє значення для людини. Тема проекту відповідає програмі "Курс за вибором « Хімічні елементи в організмі людини»(авт. Г.Дубковецька, Т.Марчук).
Грамотно сформульовані: навчальні цілі, поставлені запитання: тематичні та змістові.
Ідеї для покращення
План оцінювання (графік і опис)
Вдалі моменти
Графiк оцiнювання складено послiдовно та логiчно,документ досить змiстовний. Зрозумілі інструктивна картка, ЗХД - таблиця, завдання для обдарованих та слабковстигаючих учнів.
Ідеї для покращення
Приклад учнівської роботи
Вдалі моменти
Проект дає можливість використовувати досліди, проводи експерименти:
- доводити, що в живих організмах присутні всі хімічні елементи, але кожен з них виконує певну біологічну функцію;
- розвивати комунікативні навички, творчу співпрацю;
- здатність до самовираження, вміння доводити, аргументувати;
- розвивати естетичні смаки і здібності;
- робити висновки та узагальнення.