Обсуждение:Портфоліо навчального проекту "Біоелементи в організмі людини. Макро-і мікроелементи." — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 3: Строка 3:
 
===''Вдалі моменти''===
 
===''Вдалі моменти''===
  
Дуже вдалий проект. Він показує важливість практичного застосування на основі формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєння ними основних понять і законів природничих наук. Тема вивчається не так досконало, як хотілося б. Але в проекті дуже вдало розповідається про макро- і мікроелементи, іхнє значення для людини. Тема проекту відповідає програмі "Курс за  вибором « Хімічні елементи в організмі людини»(авт. Г.Дубковецька, Т.Марчук).
+
Вітаю, колего! Ось ми і закінчили наш проект!
 +
Він дуже вдалий. Показує важливість практичного застосування на основі формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєння ними основних понять і законів природничих наук. Тема вивчається не так досконало, як хотілося б. Але в проекті дуже вдало розповідається про макро- і мікроелементи, іхнє значення для людини. Тема проекту відповідає програмі "Курс за  вибором « Хімічні елементи в організмі людини»(авт. Г.Дубковецька, Т.Марчук).
  
 
Грамотно сформульовані: навчальні цілі, поставлені запитання: тематичні та змістові.
 
Грамотно сформульовані: навчальні цілі, поставлені запитання: тематичні та змістові.

Версия 19:44, 2 февраля 2015

Содержание

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Вітаю, колего! Ось ми і закінчили наш проект! Він дуже вдалий. Показує важливість практичного застосування на основі формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєння ними основних понять і законів природничих наук. Тема вивчається не так досконало, як хотілося б. Але в проекті дуже вдало розповідається про макро- і мікроелементи, іхнє значення для людини. Тема проекту відповідає програмі "Курс за вибором « Хімічні елементи в організмі людини»(авт. Г.Дубковецька, Т.Марчук).

Грамотно сформульовані: навчальні цілі, поставлені запитання: тематичні та змістові.

Ідеї для покращення

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Графiк оцiнювання складено послiдовно та логiчно,документ досить змiстовний. Зрозумілі інструктивна картка, ЗХД - таблиця, завдання для обдарованих та слабковстигаючих учнів.

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Проект дає можливість використовувати досліди, проводи експерименти:

- доводити, що в живих організмах присутні всі хімічні елементи, але кожен з них виконує певну біологічну функцію;

- розвивати комунікативні навички, творчу співпрацю;

- здатність до самовираження, вміння доводити, аргументувати;

- розвивати естетичні смаки і здібності;

- робити висновки та узагальнення.

Ідеї для покращення

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Учні створюють журнали досліджень, щоб в них заносити свої спостереження, висновки і питання для дискусій у рамках навчального проекту. Для оцінювання використовується таблиця ЗХД, досить вдало.

Ідеї для покращення

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Вдало виконано журнал досліджень.

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Учні аналізують вплив біоелементів на здоровя людини, експериментально доводять наявність елементів впродуктах харчування, воді, повітрі та інших речовинах.

Для підготовки звіту учні створюють презентацію(бюлетень, буклет або веб-сайт) для показу в навчальному закладі. До портфолiо внесено пам'ятку щодо користування ПК.

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Проект насьогоднi досить актуальний i має практичне значення. Розвиває навички дослiдницької роботи,орiєнтує на пiзнавальнi iнтереси учнiв та збереження здоров`я. Проект спрямований на формування уявлень про біоелементи, що знаходяться в організмі людини, навчитися класифікувати їх, спрямований на встановлення зв’язку між хімією, біологією, екологією та природознавством,а також на вдосконалення учнями вмінь працювати з додатковими джерелами інформації, усвідомлювати і практично використовувати одержану інформацію.

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ