Обсуждение:Портфоліо навчального проекту "Біоелементи в організмі людини. Макро-і мікроелементи."
План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
Вдалі моменти
Дуже вдалий проект. Він показує важливість практичного застосування на основі формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєння ними основних понять і законів природничих наук. Тема вивчається не так досконало, як хотілося б. Але в проекті дуже вдало розповідається про макро- і мікроелементи, іхнє значення для людини. Тема проекту відповідає програмі "Курс за вибором « Хімічні елементи в організмі людини»(авт. Г.Дубковецька, Т.Марчук).
Грамотно сформульовані: навчальні цілі, поставлені запитання: тематичні та змістові.
Ідеї для покращення
План оцінювання (графік і опис)
Вдалі моменти
Графiк оцiнювання складено послiдовно та логiчно,документ досить змiстовний. Зрозумілі інструктивна картка, ЗХД - таблиця, завдання для обдарованих та слабковстигаючих учнів.
Ідеї для покращення
Приклад учнівської роботи
Вдалі моменти
Проект дає можливість використовувати досліди, проводи експерименти:
- доводити, що в живих організмах присутні всі хімічні елементи, але кожен з них виконує певну біологічну функцію;
- розвивати комунікативні навички, творчу співпрацю;
- здатність до самовираження, вміння доводити, аргументувати;
- розвивати естетичні смаки і здібності;
- робити висновки та узагальнення.
Ідеї для покращення
Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
Вдалі моменти
Учні створюють журнали досліджень, щоб в них заносити свої спостереження, висновки і питання для дискусій у рамках навчального проекту. Для оцінювання використовується таблиця ЗХД, досить вдало.