Обсуждение:Портфоліо навчального проекту "Сахароза - це хімічна речовина чи продукт харчування?" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 28: Строка 28:
  
 
Перегляньте будь ласка завдання для обдарованих дітей. Його можна зробити більш цікавішим і творчим.
 
Перегляньте будь ласка завдання для обдарованих дітей. Його можна зробити більш цікавішим і творчим.
 +
 +
У формі оцінювання (тести) потрібно вказати кількість балів за завдання.
  
 
==Допоможні матеріали для фасилітації==
 
==Допоможні матеріали для фасилітації==

Версия 16:42, 10 февраля 2015

Содержание

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Можна поставити більше змістовних питань та навчальних цілей.

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Методи,інструменти оцінювання та план оцінювання відповідають запланованим навчальним цілям. На мою думку можна розробити завдання в більш цікавій формі.

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

На мою думку в учнівській перзентації невистачає фото учнів та картинок по темі.

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Перегляньте будь ласка завдання для обдарованих дітей. Його можна зробити більш цікавішим і творчим.

У формі оцінювання (тести) потрібно вказати кількість балів за завдання.

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Наводиться лише одна форма для фасилітації, за необхідності можна використовувати ще і інші шаблони.

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ