Обсуждение:Портфоліо навчального проекту "Солі в природі та їх значення" — различия между версиями
Строка 24: | Строка 24: | ||
==Форма оцінювання прикладу учнівської роботи== | ==Форма оцінювання прикладу учнівської роботи== | ||
===''Вдалі моменти''=== | ===''Вдалі моменти''=== | ||
+ | |||
+ | Підібрані різні види та форми оцінювання учнівської роботи, які описані детально і цілеспрямовано, їх можна використовувати для оцінки всіх видів діяльності учнів в процесі роботи над проектом. | ||
===''Ідеї для покращення''=== | ===''Ідеї для покращення''=== |
Версия 19:55, 25 января 2015
План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
Вдалі моменти
Цікава назва проекту. Ключове питання викликає зацікавленність та спонукає до вивчення та дослідження проекту.Тематичні питання доповнюють та розкривають ключове.Опис проекту показує форми роботи учнів. Поставлені навчальні цілі відповідають програмі.
Ідеї для покращення
План оцінювання (графік і опис)
Вдалі моменти
Вважаю вдалими обрані методи та інструменти для оцінювання учнів. Використовується форми для попереднього оцінювання на початку роботи над проектом ( ЗХД-таблиця, організаційна діаграма "Класифікація солей"), так і по закінченню (тести з різним видом питань).Для оцінювання проектної діяльності є потрібні критерії.
Ідеї для покращення
Приклад учнівської роботи
Вдалі моменти
Презентація змістовна, має чіткий план викладення, подана доступно, цікаво. Вдало підібрані малюнки, які доповнюють текст презентації. На мою думку учнівська презентація розкриває цікаві та актуальні питання.
Ідеї для покращення
Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
Вдалі моменти
Підібрані різні види та форми оцінювання учнівської роботи, які описані детально і цілеспрямовано, їх можна використовувати для оцінки всіх видів діяльності учнів в процесі роботи над проектом.