Обсуждение:Портфоліо навчального проекту "Феномен таланту Д.І.Менделєєва" — различия между версиями
Строка 24: | Строка 24: | ||
===''Ідеї для покращення''=== | ===''Ідеї для покращення''=== | ||
+ | |||
+ | Документи для фасілітації носять загальний характер. | ||
==Допоможні матеріали для фасилітації== | ==Допоможні матеріали для фасилітації== |
Версия 19:25, 2 февраля 2015
План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
Вдалі моменти
Ідеї для покращення
Учасники проекту збирають всю необхідну інформацію про життєвий і творчий шлях вченого, виявляють фактори, що засвідчують його геніальність, роблять власне тестування на виявлення геніїв в класі. Але це, зазвичай, робота лише з літературою.
План оцінювання (графік і опис)
Вдалі моменти
Ідеї для покращення
План оцінювання, на мій погляд, потребує доопрацювання. Учні роблять у 3 групах, а розроблено тільки оцінювання буклету.Слід звернути увагу на розробку критеріїв оцінювання інших учнівських робіт.
Приклад учнівської роботи
Вдалі моменти
Ідеї для покращення
Учні в групах обговорюють свої завдання, записують в Журналі досліджень свої попередні ідеї та методи, які будуть використовувати під час досліджень.Проходять тестування на визначення ознак геніальності.Під час другого заняття діти виконують дослідження, нотують у журналах отримані результати. Роблять висновки. Але в презентації є лише результати тестування, а можна б було показати і питання для визначення геніальності.
Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
Вдалі моменти
Ідеї для покращення
Документи для фасілітації носять загальний характер.