Обсуждение:Портфоліо навчального проекту "Феномен таланту Д.І.Менделєєва" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 46: Строка 46:
 
===''Ідеї для покращення''===
 
===''Ідеї для покращення''===
 
Обрана автором тема є актуальною і цікавою.
 
Обрана автором тема є актуальною і цікавою.
Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела). Одним із змістовних питань було: "Які зміни відбулися у Періодичній системі з моменту її створення?", але відповіді на це питання я не знайшла. Мабуть треба було це якось висвітлити в учнівській презентації.
+
Закони з авторського права були дотримані. Одним із змістовних питань було: "Які зміни відбулися у Періодичній системі з моменту її створення?", але відповіді на це питання я не знайшла. Мабуть треба було це якось висвітлити в учнівській презентації.
  
 
===Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)===
 
===Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)===

Версия 19:38, 2 февраля 2015

Содержание

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Учасники проекту збирають всю необхідну інформацію про життєвий і творчий шлях вченого, виявляють фактори, що засвідчують його геніальність, роблять власне тестування на виявлення геніїв в класі. Але це, зазвичай, робота лише з літературою.

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

План оцінювання, на мій погляд, потребує доопрацювання. Учні роблять у 3 групах, а розроблено тільки оцінювання буклету.Слід звернути увагу на розробку критеріїв оцінювання інших учнівських робіт.

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Учні в групах обговорюють свої завдання, записують в Журналі досліджень свої попередні ідеї та методи, які будуть використовувати під час досліджень.Проходять тестування на визначення ознак геніальності.Під час другого заняття діти виконують дослідження, нотують у журналах отримані результати. Роблять висновки. Але в презентації є лише результати тестування, а можна б було показати і питання для визначення геніальності.

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Результатом діяльності однієї з груп була презентація, тому закономірно було б внести форму для оцінювання учнівської презентації. Документи для фасілітації носять загальний характер.

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Документи для фасілітації носять загальний характер.

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

В цілому, я не можу назвати грубих помилок, всі документи складових портфоліо присутні,технічно виконано вірно.

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Обрана автором тема є актуальною і цікавою. Закони з авторського права були дотримані. Одним із змістовних питань було: "Які зміни відбулися у Періодичній системі з моменту її створення?", але відповіді на це питання я не знайшла. Мабуть треба було це якось висвітлити в учнівській презентації.

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ