Обсуждение:Портфоліо навчального проекту " Food " — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: «Дуже вдало сформульовані тематичні та змістові питання проекту, що задає правильний нап…»)
 
 
(не показаны 2 промежуточные версии 2 участников)
Строка 1: Строка 1:
 
Дуже вдало сформульовані тематичні та змістові питання проекту, що задає правильний напрямок пощуковій роботі учнів. Усі навчальні матеріали, створені вчителем для проекту, відповідають віку учнів і є цікавими та мотивуючими.--[[Участник:AnnaGertsen|AnnaGertsen]] ([[Обсуждение участника:AnnaGertsen|обсуждение]]) 10:38, 11 сентября 2017 (EEST)
 
Дуже вдало сформульовані тематичні та змістові питання проекту, що задає правильний напрямок пощуковій роботі учнів. Усі навчальні матеріали, створені вчителем для проекту, відповідають віку учнів і є цікавими та мотивуючими.--[[Участник:AnnaGertsen|AnnaGertsen]] ([[Обсуждение участника:AnnaGertsen|обсуждение]]) 10:38, 11 сентября 2017 (EEST)
 +
 +
В проекті здорове харчування представлене, як загальна інформація, можливо під час рефлексії учень повинен зробити висновки написати як саме він повинен харчуватись правильно або скласти здорове меню для себе.в опитуванні, на мою думку треба вказати тему, та зверніть увагу, що одне з запитань вимагає декілька правильних відповідей, а вибрати можна лише одну. --[[Участник:Irene.k|Irene.k]] ([[Обсуждение участника:Irene.k|обсуждение]]) 11:05, 11 сентября 2017 (EEST)<br />
 +
Сірий опонент: робота загалом складає позитивне враження, але є деякі неточності. Третє тематичне питання вимагає корекції, оскільки воно не спонукає дітей до дослідження. Треба додати розвиваючу та виховну цілі. Нема планів вивчення та впровадження теми. Є деякі структурні помилки в оформленні опитування, що заважає його розумінню (невірно посилання на відео та складені питання)--[[Участник:Irene Steshenko|Irene Steshenko]] ([[Обсуждение участника:Irene Steshenko|обсуждение]]) 11:14, 11 сентября 2017 (EEST)

Текущая версия на 11:19, 11 сентября 2017

Дуже вдало сформульовані тематичні та змістові питання проекту, що задає правильний напрямок пощуковій роботі учнів. Усі навчальні матеріали, створені вчителем для проекту, відповідають віку учнів і є цікавими та мотивуючими.--AnnaGertsen (обсуждение) 10:38, 11 сентября 2017 (EEST)

В проекті здорове харчування представлене, як загальна інформація, можливо під час рефлексії учень повинен зробити висновки написати як саме він повинен харчуватись правильно або скласти здорове меню для себе.в опитуванні, на мою думку треба вказати тему, та зверніть увагу, що одне з запитань вимагає декілька правильних відповідей, а вибрати можна лише одну. --Irene.k (обсуждение) 11:05, 11 сентября 2017 (EEST)
Сірий опонент: робота загалом складає позитивне враження, але є деякі неточності. Третє тематичне питання вимагає корекції, оскільки воно не спонукає дітей до дослідження. Треба додати розвиваючу та виховну цілі. Нема планів вивчення та впровадження теми. Є деякі структурні помилки в оформленні опитування, що заважає його розумінню (невірно посилання на відео та складені питання)--Irene Steshenko (обсуждение) 11:14, 11 сентября 2017 (EEST)