Онлайн-фестиваль сайтів/блогів районних методичних об’єднань учителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури, 2018

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Нормативна база

Назва конкурсу

Онлайн-фестиваль сайтів/блогів районних методичних об’єднань учителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури

Мета та завдання Конкурсу

Фестиваль проводиться з метою поширення педагогічного досвіду з використанням можливостей Інтернету для підвищення ефективності освітнього процесу в закладах освіти області.

Основними завданнями Фестивалю є:

  • формування інформаційного освітнього середовища області;
  • виявлення, поширення та впровадження досвіду використання інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій у роботі вчителів російської мови, літератури та зарубіжної літератури;
  • стимулювання процесу створення веб-сайтів методичних об’єднань учителів області;
  • сприяння відкритості діяльності закладів освіти та розвитку взаємодії між учасниками навчально-виховного процесу.

Організатори та журі Конкурсу

КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР

  • Кафедра філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «ЗОІППО» ЗОР;
  • Кафедра інформатики та інформаційних технологій в освіті КЗ «ЗОІППО» ЗОР;
  • Кафедра реабілітаційної педагогики і здорового способу життя КЗ «ЗОІППО» ЗОР;
  • Методичний відділ КЗ «ЗОІППО» ЗОР.

Документи Конкурсу

Терміни проведення

Фестиваль проводиться у термін з 15 березня по 30 квітня 2018 року.

Подання конкурсних матеріалів здійснюється під час реєстрації учасників через форму не пізніше 15 березня поточного року.

Конкурсні матеріали включають:

  • заявку на участь у Фестивалі за google-формою;
  • опис конкурсного сайту/блогу (мета, завдання сайту, його оригінальність та роль у діяльності методичного об’єднання – до 2 аркушів).

Учасники конкурсу

Конкурс проводиться на добровільних засадах.

Орієнтовні критерії оцінювання

  • структура – функціональність, системність, зручність інтерфейсу;
  • зміст – підбір матеріалу, інформативність, зрозумілість і чіткість інформації, грамотність, практична спрямованість, наявність відеоматеріалів, періодичність оновлення інформації, кількість відвідувань, кількість завантажень;
  • інтерактивність – способи забезпечення та дієвість зворотнього зв’язку, наявність реагування за запити відвідувачів тощо;
  • дизайн – наявність заголовка та опису, чіткість тексту, добір колірної палітри, використання форматування, наявність єдиного стилю оформлення всіх сторінок, відповідність та оптимальність використання графічних елементів змісту сторінки, елементи творчості.