Освітні події. Липень-вересень

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Заходи ЗОІППО

Тренінги на базі ЗОІППО

Реєстрація на тренінги

Реєстрація на тренінги у ІІІ кварталі 2019 року

Серпень

  • 12-13 - Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи та учня в контексті Нової української школи
  • 12-13 - Схеми і метафори у професійній комунікації психолога
  • 12-14 - Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дітей шкільного та дошкільного віку
  • 13-14 - Методичний практикум: Олімпіадна математика для 5-6 класів (олімпіадна математика)
  • 13-14 - Методичний практикум: Створення дидактичних матеріалів та просторових моделей в інтерактивному середовищі («Живая геометрия», GeoGebra)
  • 14 - Академічна доброчесність: вимоги, струкутра, дієвість
  • 14-16 - Використання Інтернету в бібліотечній роботі
  • 14-16 - Організація діяльності інклюзивно-ресурсних центрів
  • 14-16 - Створення та обробка навчального відеоконтенту
  • 15-16 - Методичний практикум: Паркети, розрізання, розфарбування (олімпіадна математика)
  • 16 - Методичний практикум: Планіметрія - як навчити учнів розв'язувати задачі (для вчителів, що викладають математику в основній школі)
  • 15-16 - Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи та учня в контексті Нової української школи
  • 15-17 - Методика викладання вибіркового спецкурсу «Графічний дизайн» в курсі інформатики 10-11 класу
  • 19-20 - Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи та учня в контексті Нової української школи
  • 19-21 - Відеосервіси в роботі вчителя-мовника (для учителів зарубіжної літератури, російської мови та літератури)
  • 19-21 - Методика викладання вибіркового спецкурсу «Графічний дизайн» в курсі інформатики 10-11 класу
  • 19-22 - Хмарні технології в освіті
  • 21-22 - Злочини проти людяності: особливості викладання історії Голокосту в закладах освіти
  • 22-23 - Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи та учня в контексті Нової української школи
  • 27-28 - Методичний практикум: Олімпіадна математика для 7-8 класів (олімпіадна математика)
  • 27-28 - Сучасні підходи роботи практичного психолога з психосоматичними проявами
  • 27-29 - Інструменти feedback (зворотнього зв'язку) в освітньому процесі (для учителів зарубіжної літератури, російської мови та літератури)
  • 27-29 - Інтернет-сервіси в роботі вчителя історії та правознавства
  • 27-29 - Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дітей шкільного та дошкільного віку
  • 27-29 - Методика викладання вибіркового спецкурсу «Тривимірне моделювання» в курсі інформатики 10-11 класу
  • 27-29 - Методичний практикум: Завдання з параметрами (для вчителів, що викладають математику за програмою поглибленого вивчення або готують учнів до ЗНО)
  • 27-29 - Особливості підготовки учнів до олімпіад з хімії
  • 27-29 - Пофілактична програма з ВІЛ/СНІДу "Маршрут безпеки" для учнів 7-11 кл.
  • 27-29 - Психологічне забезпечення ефективної взаємодії сім'ї та закладу освіти
  • 27-29 - Цифрові музичні інструменти: DIGITAL SOUND
  • 28-29 - Профілактика та корекція професійних деформацій особистості
  • 28-30 - Навчаємо української: простір цифрових можливостей
  • 29-30 - Організація та методичне забезпечення природничо-математичної освіти у ЗДО
  • 29-30 - Формування комунікативної і конфліктологічної компетентності керівника закладу освіти
  • 30-31 - Методичний практикум: Паркети, розрізання, розфарбування (олімпіадна математика)

Вересень

  • 9-10 - Гра як система, підхід та інструмент, який працює сьогодні (зокрема гра з конструктором LEGO) (для практичних психологів)
  • 11-13 - Психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутистичного спектру
  • 12-13 - Гра як система, підхід та інструмент, який працює сьогодні (зокрема гра з конструктором LEGO) (для практичних психологів)
  • 17-18 - Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (формувальне та стимулююче) згідно вимог НУШ
  • 17-19 - Інформаційно-методичне забезпечення освітнього процесу в ЗДО: розроблення програм, проектів, освітніх інновацій
  • 17-19 - Формування української національної ідентичності «Разом в громаді - разом в державі»
  • 25-27 - Комп'ютерне моделювання явищ природи на уроках природничих дисциплін в контексті STEM-освіти
  • 25-27 - Програмне моделювання фізичних явищ та візуалізація рішення фізичних задач
  • 26-27 - Креативний менеджмент

Інші заходи