Педагогічна майстерня вчителя інформатики Красюк Анжели Миколаївни — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 30: Строка 30:
 
==Звання==
 
==Звання==
 
==Педагогічне кредо==
 
==Педагогічне кредо==
 +
Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення.
 +
 
==Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі==
 
==Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі==
 
Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття національної свідомості, патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції. Тому вибрала тему, над якою працюю «Використання українських народних традицій на уроках інформатики».  
 
Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття національної свідомості, патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції. Тому вибрала тему, над якою працюю «Використання українських народних традицій на уроках інформатики».  

Версия 08:50, 20 декабря 2016

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Красюк Анжела Миколаївна

Portret Красюк А.М. 19.12.16.jpg

Місце роботи

Запорізька гімназія №2 імені Лесі Українки Запорізької міської ради Запорізької області

Посада

Вчитель інформатики

Освіта

  • Мелітопольський державний педагогічний університет, спеціальність "Початкове навчання", кваліфікація "вчитель початкових класів", 2009 рік
  • КЗ ЗОІППО ЗОР, спеціальність "Технологічна освіта", кваліфікація "вчитель інформатики", 2016 рік

Самоосвіта

  • Курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з використанням інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України, сертифікат №zy3621/4617, очна, 09.11.2007 р.
  • КЗ ЗОІППО ЗОР, посвідка №3064 про підвищення кваліфікації за фахом: вчителі початкових класів зі спецкурсом "Методика викладання інформатики в початковій школі", 2012 р.
  • Всеукраїнський дистанційний семінар "Впровадження квест-технології в освітній процес" в рамках ІІ Міжнародної освітньої онлайн конференції Intel «Нові горизонти ІКТ в освіті» для України та країн СНД, сертифікат від 15.11.14 р.
  • Сертифікат №00019 за участь у Міжнародній науково-практичній конференції "Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи", 20-27 квітня 2015 р.
  • Майстер-клас «Використання ВЕБ 2.0 технологій» за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з використанням інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України, сертифікат №2015/3060, очна, 30.03.2015 р.
  • КЗ ЗОІППО ЗОР, свідоцтво про підвищення кваліфікації за фахом: вчителі інформатики зі спецкурсом "Програмування", 15 СПК №201519, 2015 р.

Педагогічний стаж

18 років

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст 1 категорії

Звання

Педагогічне кредо

Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення.

Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття національної свідомості, патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції. Тому вибрала тему, над якою працюю «Використання українських народних традицій на уроках інформатики».

Використання українських народних традицій на уроках інформатики та в позаурочний час є реальними детермінантами навчально-виховної діяльності школи. Важливим напрямом національного виховання є використання на уроках елементів українознавства – вивчення культури та традицій нашого народу. Я вважаю, що саме уроки інформатики покликані викликати інтерес до навчання, виховати національну свідомість в учнів засобами ІКТ.

У своїй практиці використовую метод проектів як освітню технологію, метою якої є орієнтування учня на актуалізацію власного життєвого досвіду і набуття на його основі нового, бо основною умовою реалізації змістових ліній технологічного компонента є інтегрована проектно-технологічна й інформаційна діяльність. Звичайно на уроках використовую інтерактивні вправи, веб-технології, ігрові та мультимедійні технології, інноваційні, групові форми роботи.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

Посилання на власний інтернет-ресурс

Відкритий урок 7 клас. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання