Педагогічна майстерня вчителя інформатики Красюк Анжели Миколаївни — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 40: Строка 40:
  
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==  
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==  
(у формі есе)
+
Ще з дитинства мріяла стати вчителькою. Ось закінчила Запорізьке педагогічне училище №1 і з того часу поринула у всесвіт творчого пошуку та самоосвіти. Я вважаю, що сучасний вчитель повинен постійно самовдосконалюватися, рости, щоб бути цікавим для учнів.
 +
 
 +
Вчитель на уроці як диригент оркестру, керує, направляє учнів на досягнення мети уроку різними
 +
метоодами, формами та засобами. Зараз учні нового покоління. Як же це складно, цікаво, відповідально, захоплююче - вести в життя нове покоління!
 +
 
 +
Мені б не хотілося стати для них, просто "наглядачем", який щодня відміряє час, проведений ними в стінах школи. Я всіма силами показую дітям, що кожного з них я дуже чекаю, що я маю потребу в них! Потребу в їх посмішки, погляді, перемогах та помилках, щоб ми могли разом радіти та виправляти.
 +
 
 +
У моїй професії в XXI столітті змінюється багато чого. Підручники стають електронними. З'являються електронні журнали, інтерактивні дошки. Домашні роботи можна не писати, а друкувати на принтеріта пересилати електронню поштою. Спеціальні програми самостійно роблять математичні розрахунки, допомагаючи учням. Оцінки та розклад уроків учні та їх батьки можуть побачити на шкільному сайті. Усні випускні іспити замінило незалежне тестування. Але я - Учитель - це незмінно. А це означає, що в XXI столітті мене будуть оцінювати за щасливі очі дітей під час уроків, за моє душевне і ніжне ставлення до кожного.
 +
 
 
==Посилання на власний інтернет-ресурс==
 
==Посилання на власний інтернет-ресурс==
 
[https://drive.google.com/file/d/0B3NnfpFWSL64anB2UnNXY044Mzg/view?usp=sharing Відкритий урок 7 клас. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання]<br />
 
[https://drive.google.com/file/d/0B3NnfpFWSL64anB2UnNXY044Mzg/view?usp=sharing Відкритий урок 7 клас. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання]<br />

Версия 08:18, 20 декабря 2016

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Красюк Анжела Миколаївна

Portret Красюк А.М. 19.12.16.jpg

Місце роботи

Запорізька гімназія №2 імені Лесі Українки Запорізької міської ради Запорізької області

Посада

Вчитель інформатики

Освіта

  • Мелітопольський державний педагогічний університет, спеціальність "Початкове навчання", кваліфікація "вчитель початкових класів", 2009 рік
  • КЗ ЗОІППО ЗОР, спеціальність "Технологічна освіта", кваліфікація "вчитель інформатики", 2016 рік

Самоосвіта

  • Курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з використанням інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України, сертифікат №zy3621/4617, очна, 09.11.2007 р.
  • КЗ ЗОІППО ЗОР, посвідка №3064 про підвищення кваліфікації за фахом: вчителі початкових класів зі спецкурсом "Методика викладання інформатики в початковій школі", 2012 р.
  • Всеукраїнський дистанційний семінар "Впровадження квест-технології в освітній процес" в рамках ІІ Міжнародної освітньої онлайн конференції Intel «Нові горизонти ІКТ в освіті» для України та країн СНД, сертифікат від 15.11.14 р.
  • Сертифікат №00019 за участь у Міжнародній науково-практичній конференції "Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи", 20-27 квітня 2015 р.
  • Майстер-клас «Використання ВЕБ 2.0 технологій» за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з використанням інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України, сертифікат №2015/3060, очна, 30.03.2015 р.
  • КЗ ЗОІППО ЗОР, свідоцтво про підвищення кваліфікації за фахом: вчителі інформатики зі спецкурсом "Програмування", 15 СПК №201519, 2015 р.

Педагогічний стаж

18 років

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст 1 категорії

Звання

Педагогічне кредо

Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення.

Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття національної свідомості, патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції. Тому вибрала тему, над якою працюю «Використання українських народних традицій на уроках інформатики».

Використання українських народних традицій на уроках інформатики та в позаурочний час є реальними детермінантами навчально-виховної діяльності школи. Важливим напрямом національного виховання є використання на уроках елементів українознавства – вивчення культури та традицій нашого народу. Я вважаю, що саме уроки інформатики покликані викликати інтерес до навчання, виховати національну свідомість в учнів засобами ІКТ.

У своїй практиці використовую метод проектів як освітню технологію, метою якої є орієнтування учня на актуалізацію власного життєвого досвіду і набуття на його основі нового, бо основною умовою реалізації змістових ліній технологічного компонента є інтегрована проектно-технологічна й інформаційна діяльність. Звичайно на уроках використовую інтерактивні вправи, веб-технології, ігрові та мультимедійні технології, інноваційні, групові форми роботи.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Ще з дитинства мріяла стати вчителькою. Ось закінчила Запорізьке педагогічне училище №1 і з того часу поринула у всесвіт творчого пошуку та самоосвіти. Я вважаю, що сучасний вчитель повинен постійно самовдосконалюватися, рости, щоб бути цікавим для учнів.

Вчитель на уроці як диригент оркестру, керує, направляє учнів на досягнення мети уроку різними метоодами, формами та засобами. Зараз учні нового покоління. Як же це складно, цікаво, відповідально, захоплююче - вести в життя нове покоління!

Мені б не хотілося стати для них, просто "наглядачем", який щодня відміряє час, проведений ними в стінах школи. Я всіма силами показую дітям, що кожного з них я дуже чекаю, що я маю потребу в них! Потребу в їх посмішки, погляді, перемогах та помилках, щоб ми могли разом радіти та виправляти.

У моїй професії в XXI столітті змінюється багато чого. Підручники стають електронними. З'являються електронні журнали, інтерактивні дошки. Домашні роботи можна не писати, а друкувати на принтеріта пересилати електронню поштою. Спеціальні програми самостійно роблять математичні розрахунки, допомагаючи учням. Оцінки та розклад уроків учні та їх батьки можуть побачити на шкільному сайті. Усні випускні іспити замінило незалежне тестування. Але я - Учитель - це незмінно. А це означає, що в XXI столітті мене будуть оцінювати за щасливі очі дітей під час уроків, за моє душевне і ніжне ставлення до кожного.

Посилання на власний інтернет-ресурс

Відкритий урок 7 клас. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання