Педагогічна майстерня вчителя інформатики Назаренко Марини Василiвни — различия между версиями
Строка 47: | Строка 47: | ||
(обсяг до однієї сторінки) | (обсяг до однієї сторінки) | ||
− | [https://docs.google.com/document/d/1-Gc4pXfefB77AmM1gFHSiOB2QCumkNbUSxirZS6CM54/edit?usp=sharing | + | [https://docs.google.com/document/d/1-Gc4pXfefB77AmM1gFHSiOB2QCumkNbUSxirZS6CM54/edit?usp=sharing Інноваційні форми роботи та технології, які використовую у навчально-виховному процесі] |
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»== | ==Автопортрет «Я – педагог і особистість»== |
Текущая версия на 22:07, 27 ноября 2016
ПІБ, фото учасника конкурсу
Назаренко Марина Василівна
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Мелітопольський державний педагогічний унiверситет iм. Б.Хмельницького ,2011 рік
вчитель хімії та iнформатики
Педагогічний стаж
загальний - 6,
за спеціальністю вчитель інформатики - 5
Місце роботи
Великобілозерська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4
Великобілозерської районної ради
Посада
вчитель хiмii та інформатики
Кваліфікаційна категорія
спеціаліст ІI категорії
Звання
Класи,в яких викладаєте
7,8,9
Посилання на власний інтернет-ресурс
Блог вчителя хімії та інформатики Назаренко Марини Василівни
Педагогічне кредо
Зібратись разом - це початок, триматись разом - це прогрес, працювати разом - це успіх. Працювати потрібно так, щоб навчання приносило дітям радість, успіх і задоволення.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовує
(обсяг до однієї сторінки)
Інноваційні форми роботи та технології, які використовую у навчально-виховному процесі
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
"Я пам'ятаю, чим зобов'язаний своїм учителям. Часом досить одного випадково зроненого слова вчителя, і все наше життя осяюється новим світлом! А здавалося ж, його й не слухав як слід або сміявся з нього! У ту хвилину цього слова ніби й не помітив. І лише через багато років виявляєш у собі його плоди. " Ромен Роллан
Кожен з нас, хоч яким би шляхом ішов у житті, добре пам’ятає першу шкільну стежину, першу вчительку, той визначний орієнтир у нашому духовному та інтелектуальному розвитку, сформований мудрими педагогами. Жодна інша професія не ставить таких вимог до людини, як професія вчителя. Вище неї на Землі немає. Бо вчитель ˗ довірена особа суспільства, якій воно довіряє найцінніше і найдорожче – дітей, свою надію, своє майбутнє. Перед ним стоїть завдання бути самому неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких знань, високої культури і прагнути передати ці якості в серця своїх вихованців. Саме вчителю належить основна роль у піднятті престижу освіченості та формуванні української національної еліти. Він є взірцем людяності, шляхетності, гуманізму. Чи мріяла я стати педагогом? Так, з дитинства. А прикладом для наслідування стала моя вчителька української мови Назаренко Марія Іванівна. ЇЇ серце завжди відкрите для дитячих душ, а внутрішній світ сповнений любові та поваги до учнів. Я працюю вчителем вже 6 років. Це ще зовсім небагато, але вже зараз з упевненістю можу сказати, що саме ця професія ˗ моя стежина в житті. У своїй повсякденній роботі звертаю увагу на розкриття здібностей кожної дитини, її духовний розвиток. А найбільшою винагородою для мене є досягнення моїх учнів і відчуття того, що я допомагаю становленню людини. Це прекрасно, коли ти можеш бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитина з радістю поспішає вранці до школи. Спілкування з дітьми приносить мені радість, додає сил. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, і тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко! ХХІ століття спонукає до оновлення методів та прийомів навчання, впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій, сучасних концепцій, до постійного самовдосконалення вчителя, підвищення і розвитку його самоосвіти. З цією метою я працюю над темою: «Застосування інноваційних технологій навчання як засіб формування інноваційної компетентності учнів на уроках». Мета моєї роботи ˗ знайти нові форми та методи навчання для створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості.
У своїй роботі намагаюся дотримуватися таких заповідей:
1. Поважай інших і будуть поважати тебе.
2. Будь-яку роботу виконуй так добре, як ти вмієш, щоб сам собі міг сказати: «Я зробив у даному випадку все, що міг», а успіх тебе знайде.
3. Будь справедливим, послідовним та великодушним. Адже ти теж не є вершиною досконалості.
4. Прагни до всебічного розвитку, все життя вчися, пізнавай світ, ніколи не зупиняйся на досягнутому.
5. Будь прикладом для дитини, люби життя.
Моє педагогічне кредо: «Зібратись разом – це початок, триматись разом – це прогрес, працювати разом – це успіх. Працювати потрібно так, щоб навчання приносило дітям радість, успіх і задоволення.» І головне – не забувати, що ми, вчителі, дійсно творці дитячих душ. А дитина – цілий світ – неповторний і своєрідний, творчий і винахідливий. Коли мене запитують, як я можу працювати в такому «божевільному місці», я відповідаю: «Ви не зрозумієте мене, адже Ви не бачите тих допитливих очей, не чуєте у тиші класу, що працює, переможного вигуку: «Я зрозумів!», «У мене вийшло!»… А мені пощастило: я бачу і чую це кожного дня. Це зовсім інший вимір часу – навчальними роками, семестрами, уроками, перервами». І так уже шість років... Я – Учитель! І цим пишаюся. Я – Особистість! І горда цим.