Педагогічна майстерня вчителя інформатики Назаренко Марини Василiвни — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
 
Строка 47: Строка 47:
 
(обсяг до однієї сторінки)
 
(обсяг до однієї сторінки)
  
[https://docs.google.com/document/d/1-Gc4pXfefB77AmM1gFHSiOB2QCumkNbUSxirZS6CM54/edit?usp=sharing Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі]
+
[https://docs.google.com/document/d/1-Gc4pXfefB77AmM1gFHSiOB2QCumkNbUSxirZS6CM54/edit?usp=sharing Інноваційні форми роботи та технології, які використовую у навчально-виховному процесі]
  
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==

Текущая версия на 22:07, 27 ноября 2016

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

описание


Назаренко Марина Василівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Мелітопольський державний педагогічний унiверситет iм. Б.Хмельницького ,2011 рік

вчитель хімії та iнформатики

Педагогічний стаж

загальний - 6,

за спеціальністю вчитель інформатики - 5

Місце роботи

Великобілозерська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4

Великобілозерської районної ради

Посада

вчитель хiмii та інформатики

Кваліфікаційна категорія

спеціаліст ІI категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

7,8,9

Посилання на власний інтернет-ресурс

Блог вчителя хімії та інформатики Назаренко Марини Василівни

Педагогічне кредо

 Зібратись разом - це початок, триматись разом - це прогрес, працювати разом - це успіх.
 Працювати потрібно так, щоб навчання приносило дітям радість, успіх і задоволення.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

(обсяг до однієї сторінки)

Інноваційні форми роботи та технології, які використовую у навчально-виховному процесі

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

                                 "Я пам'ятаю, чим зобов'язаний своїм учителям.
                                  Часом досить одного випадково зроненого слова вчителя,
                                  і все наше життя осяюється новим світлом!
                                  А здавалося ж, його й не слухав як слід або сміявся з нього!
                                  У ту хвилину цього слова ніби й не помітив.
                                  І лише через багато років виявляєш у собі його плоди. "
                                                                                 Ромен Роллан

Кожен з нас, хоч яким би шляхом ішов у житті, добре пам’ятає першу шкільну стежину, першу вчительку, той визначний орієнтир у нашому духовному та інтелектуальному розвитку, сформований мудрими педагогами. Жодна інша професія не ставить таких вимог до людини, як професія вчителя. Вище неї на Землі немає. Бо вчитель ˗ довірена особа суспільства, якій воно довіряє найцінніше і найдорожче – дітей, свою надію, своє майбутнє. Перед ним стоїть завдання бути самому неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких знань, високої культури і прагнути передати ці якості в серця своїх вихованців. Саме вчителю належить основна роль у піднятті престижу освіченості та формуванні української національної еліти. Він є взірцем людяності, шляхетності, гуманізму. Чи мріяла я стати педагогом? Так, з дитинства. А прикладом для наслідування стала моя вчителька української мови Назаренко Марія Іванівна. ЇЇ серце завжди відкрите для дитячих душ, а внутрішній світ сповнений любові та поваги до учнів. Я працюю вчителем вже 6 років. Це ще зовсім небагато, але вже зараз з упевненістю можу сказати, що саме ця професія ˗ моя стежина в житті. У своїй повсякденній роботі звертаю увагу на розкриття здібностей кожної дитини, її духовний розвиток. А найбільшою винагородою для мене є досягнення моїх учнів і відчуття того, що я допомагаю становленню людини. Це прекрасно, коли ти можеш бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань. Почуваюся щасливою, коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитина з радістю поспішає вранці до школи. Спілкування з дітьми приносить мені радість, додає сил. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому, і тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко! ХХІ століття спонукає до оновлення методів та прийомів навчання, впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій, сучасних концепцій, до постійного самовдосконалення вчителя, підвищення і розвитку його самоосвіти. З цією метою я працюю над темою: «Застосування інноваційних технологій навчання як засіб формування інноваційної компетентності учнів на уроках». Мета моєї роботи ˗ знайти нові форми та методи навчання для створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості.

У своїй роботі намагаюся дотримуватися таких заповідей:

1. Поважай інших і будуть поважати тебе.

2. Будь-яку роботу виконуй так добре, як ти вмієш, щоб сам собі міг сказати: «Я зробив у даному випадку все, що міг», а успіх тебе знайде.

3. Будь справедливим, послідовним та великодушним. Адже ти теж не є вершиною досконалості.

4. Прагни до всебічного розвитку, все життя вчися, пізнавай світ, ніколи не зупиняйся на досягнутому.

5. Будь прикладом для дитини, люби життя.

Моє педагогічне кредо: «Зібратись разом – це початок, триматись разом – це прогрес, працювати разом – це успіх. Працювати потрібно так, щоб навчання приносило дітям радість, успіх і задоволення.» І головне – не забувати, що ми, вчителі, дійсно творці дитячих душ. А дитина – цілий світ – неповторний і своєрідний, творчий і винахідливий. Коли мене запитують, як я можу працювати в такому «божевільному місці», я відповідаю: «Ви не зрозумієте мене, адже Ви не бачите тих допитливих очей, не чуєте у тиші класу, що працює, переможного вигуку: «Я зрозумів!», «У мене вийшло!»… А мені пощастило: я бачу і чую це кожного дня. Це зовсім інший вимір часу – навчальними роками, семестрами, уроками, перервами». І так уже шість років... Я – Учитель! І цим пишаюся. Я – Особистість! І горда цим.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Посилання на відеозапис відкритого уроку