Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Борисенко Н.А.) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(ПІБ, фото учасника конкурсу)
 
(не показаны 16 промежуточных версий 2 участников)
Строка 5: Строка 5:
  
 
==Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом==
 
==Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом==
 +
Запорізький національний університет, викладач математики, математик, 1999 рік
 +
 
==Педагогічний стаж==
 
==Педагогічний стаж==
 +
Загальний педагогічний стаж - 20 років
 +
 
==Місце роботи==
 
==Місце роботи==
(найменування навчального закладу відповідно до статуту)
+
 
 +
Комунальний заклад "Пришибська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені М.А.Шаламова" Михайлівської районної ради Запорізької області
 +
 
 
==Посада==
 
==Посада==
 +
Вчитель математики
 +
 
==Кваліфікаційна категорія==
 
==Кваліфікаційна категорія==
 +
Спеціаліст першої категорії
 +
 
==Звання==
 
==Звання==
 
==Класи,в яких викладаєте==
 
==Класи,в яких викладаєте==
 +
5, 6, 9, 10
 +
 
==Посилання на власний інтернет-ресурс==
 
==Посилання на власний інтернет-ресурс==
 +
[http://blogmatematika75.blogspot.com/ Мій блог]
 +
 
==Педагогічне кредо==
 
==Педагогічне кредо==
 +
"Учень, не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який потрібно запалити"
 +
 
==Інноваційні форми роботи та технології, що використовує==
 
==Інноваційні форми роботи та технології, що використовує==
 
(обсяг до однієї сторінки)
 
(обсяг до однієї сторінки)
 +
 +
[https://docs.google.com/document/d/1HCmPOFWnDH2LgoYHzMrMm3iBaxqByvqnbcB9mwjUMNw/edit?usp=sharing Інтерактивна дошка на уроках математики як засіб підвищення мотивації учнів до навчання]
 +
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==  
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==  
 
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
 
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
 +
 +
[https://docs.google.com/document/d/1HbmSxusMh23WjWO5y0uJBtQOuP_TXKc-8GsvgUMb5O0/edit?usp=sharing Я педагог і особистість]
 +
 
==Посилання на відеозапис майстер-класу==
 
==Посилання на відеозапис майстер-класу==
 +
[https://youtu.be/ggFQNJkt0qs  Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. Майстер-клас. Перша частина]
 +
 +
[https://youtu.be/hKDEEMawaYg  Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. Майстер-клас. Друга частина частина]
 +
 
==Посилання на відеозапис відкритого уроку==
 
==Посилання на відеозапис відкритого уроку==
 +
[https://youtu.be/cujNDlr9RG8  Відкритий урок з математики "Дослідження острова Хортиця" (І частина)]
 +
 +
[https://youtu.be/o5A_4yhPvlU  Відкритий урок з математики "Дослідження острова Хортиця" (ІІ частина)]
 +
 +
 +
[[Категория:Всеукраїнський конкурс "Вчитель року"]]

Текущая версия на 14:47, 27 декабря 2015

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Борисенко Наталія Анатоліївна humb

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Запорізький національний університет, викладач математики, математик, 1999 рік

Педагогічний стаж

Загальний педагогічний стаж - 20 років

Місце роботи

Комунальний заклад "Пришибська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені М.А.Шаламова" Михайлівської районної ради Запорізької області

Посада

Вчитель математики

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст першої категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

5, 6, 9, 10

Посилання на власний інтернет-ресурс

Мій блог

Педагогічне кредо

"Учень, не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який потрібно запалити"

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

(обсяг до однієї сторінки)

Інтерактивна дошка на уроках математики як засіб підвищення мотивації учнів до навчання

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Я педагог і особистість

Посилання на відеозапис майстер-класу

Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. Майстер-клас. Перша частина

Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. Майстер-клас. Друга частина частина

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Відкритий урок з математики "Дослідження острова Хортиця" (І частина)

Відкритий урок з математики "Дослідження острова Хортиця" (ІІ частина)