Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Борисенко Н.А.) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
 
Строка 37: Строка 37:
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==  
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==  
 
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
 
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
 +
 +
[https://docs.google.com/document/d/1HbmSxusMh23WjWO5y0uJBtQOuP_TXKc-8GsvgUMb5O0/edit?usp=sharing Я педагог і особистість]
 +
 
==Посилання на відеозапис майстер-класу==
 
==Посилання на відеозапис майстер-класу==
 
[https://youtu.be/ggFQNJkt0qs  Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. Майстер-клас. Перша частина]
 
[https://youtu.be/ggFQNJkt0qs  Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. Майстер-клас. Перша частина]

Текущая версия на 14:47, 27 декабря 2015

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

Борисенко Наталія Анатоліївна humb

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Запорізький національний університет, викладач математики, математик, 1999 рік

Педагогічний стаж

Загальний педагогічний стаж - 20 років

Місце роботи

Комунальний заклад "Пришибська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені М.А.Шаламова" Михайлівської районної ради Запорізької області

Посада

Вчитель математики

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст першої категорії

Звання

Класи,в яких викладаєте

5, 6, 9, 10

Посилання на власний інтернет-ресурс

Мій блог

Педагогічне кредо

"Учень, не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який потрібно запалити"

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

(обсяг до однієї сторінки)

Інтерактивна дошка на уроках математики як засіб підвищення мотивації учнів до навчання

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Я педагог і особистість

Посилання на відеозапис майстер-класу

Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. Майстер-клас. Перша частина

Інтерактивна дошка як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. Майстер-клас. Друга частина частина

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Відкритий урок з математики "Дослідження острова Хортиця" (І частина)

Відкритий урок з математики "Дослідження острова Хортиця" (ІІ частина)