Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Шингур І.О.) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Інноваційні форми роботи та технології, що використовує)
(Посилання на відеозапис майстер-класу)
Строка 51: Строка 51:
 
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
 
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
 
==Посилання на відеозапис майстер-класу==
 
==Посилання на відеозапис майстер-класу==
 +
[https://youtu.be/B4qLm_RI8f8 Відеозапис майстер-класу]
 +
 
==Посилання на відеозапис відкритого уроку==
 
==Посилання на відеозапис відкритого уроку==
  
 
[https://youtu.be/_TD3sddYZ_k Урок з історії України "Кирило-Мефодіївське братство"]
 
[https://youtu.be/_TD3sddYZ_k Урок з історії України "Кирило-Мефодіївське братство"]
 
[[Категория:Всеукраїнський конкурс "Вчитель року"]]
 
[[Категория:Всеукраїнський конкурс "Вчитель року"]]

Версия 06:10, 24 декабря 2015

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

NY5fVIXU inettools.net resize image.jpg

Шингур Ірина Олександрівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Кіровоградський державний педагогічний інститут, 1992 р.

Спеціальність за дипломом: вчитель історії, суспільствознавства, методист з виховної роботи

Педагогічний стаж

23 роки

Місце роботи

Комунальний заклад "Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1" Гуляйпільської районної ради

Посада

Вчитель історії

Кваліфікаційна категорія

Вища

Звання

Старший вчитель

Класи,в яких викладаєте

9, 10, 11 класи

Посилання на власний інтернет-ресурс

Блог вчителя історії

Педагогічне кредо

Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України. О.А.Захаренко

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Практикую у своїй роботі інноваційні технології організації навчальної діяльності. Ці методи створюють умови для розвитку і саморозвитку особистості учня. Проектно-дослідницька технологія, комп'ютерні, ігрові та інформаційні технології. Фронтальну, індивідуальну та групову роботу, інтерактивні форми і методи - "Мікрофон", "Займи позицію", "Незакінчене речення", "Мозковий штурм". Забезпечую індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Посилання на відеозапис майстер-класу

Відеозапис майстер-класу

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Урок з історії України "Кирило-Мефодіївське братство"