Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (Шингур І.О.) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Місце роботи)
(Автопортрет «Я – педагог і особистість»)
 
(не показана 21 промежуточная версия 1 участника)
Строка 2: Строка 2:
 
==ПІБ, фото учасника конкурсу==
 
==ПІБ, фото учасника конкурсу==
  
[[Файл:NY5fVIXU_inettools.net_resize_image.jpg]]
+
[[Файл:NY5fVIXU_inettools.net_resize_image.jpg|мини]]
  
 
'''Шингур Ірина Олександрівна'''
 
'''Шингур Ірина Олександрівна'''
Строка 8: Строка 8:
 
==Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом==
 
==Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом==
  
'''Кіровоградський державний педагогічний інститут, рік закінчення 1992, спеціальність за дипломом, вчитель історії, суспільствознавства, методист з виховної роботи'''
+
Кіровоградський державний педагогічний інститут, 1992 р.
 +
 
 +
Спеціальність за дипломом: вчитель історії, суспільствознавства, методист з виховної роботи
  
 
==Педагогічний стаж==
 
==Педагогічний стаж==
Строка 31: Строка 33:
 
==Класи,в яких викладаєте==
 
==Класи,в яких викладаєте==
  
'''9, 10 , 11 класи'''
+
'''9, 10, 11 класи'''
  
 
==Посилання на власний інтернет-ресурс==
 
==Посилання на власний інтернет-ресурс==
  
[http://istoriia-shingur.blogspot.com/ Блог вчителя історії]
+
[http://istoriia-shingur.blogspot.com/ Блог вчителя історії "Історичний калейдоскоп"]
  
 
==Педагогічне кредо==
 
==Педагогічне кредо==
  
 
'''Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України.'''
 
'''Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України.'''
'''О.А.Захаренко'''
+
:::::::::::::::::::::::::'''О.А.Захаренко'''
  
 
==Інноваційні форми роботи та технології, що використовує==
 
==Інноваційні форми роботи та технології, що використовує==
  
Практикую у своїй роботі інноваційні технології організації навчальної діяльності. Ці методи створюють умови для розвитку і саморозвитку особистості учня. Проектно-дослідницька технологія, компютерні, ігрові та інформаційні технології. Фронтальну, індивідуальну та групову роботу, інтерактивні форми і методи - "Мікрофон", "Займи позицію", "Незакінчене речення", "Мозковий штурм". Забезпечую індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.
+
Практикую у своїй роботі інноваційні технології організації навчальної діяльності. Ці методи створюють умови для розвитку і саморозвитку особистості учня. Проектно-дослідницька технологія, комп'ютерні, ігрові та інформаційні технології. Фронтальну, індивідуальну та групову роботу, інтерактивні форми і методи - "Мікрофон", "Займи позицію", "Незакінчене речення", "Мозковий штурм". Забезпечую індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.
  
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==  
 
==Автопортрет «Я – педагог і особистість»==  
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
+
Людина вважає себе щасливою лише тоді, коли бачить результати своєї праці, коли може принести іншим користь. Тільки так, по-справжньому, душею й серцем сприймаються мною тонкощі радості. Цьому я навчаю і своїх вихованців. Намагатися щодня в маленьких справах, хай комусь здається, і не дуже важливих, таких, наприклад, як приготування домашнього завдання, тренувати себе наполегливо трудитися, щоб тоді, у вирі самостійності, легше було зорієнтуватися й швидше досягти своєї мети, бо ж відомо, що в малому пізнається велике. Навчимося перемагати в дрібницях – піднімемося східцями вище, до успіхів до свого омріяного майбутнього.
 +
 +
Я життєрадісна людина й намагаюся передавати свій оптимізм моїм учням, вселяти їм віру у власні сили, розвивати їх здібності і вміння самостійно працювати, удосконалюватися і концентрувати увагу на основному, аби цілеспрямовано вирішувати намічені завдання. 
 +
 
 +
У професійній діяльності творчо підходжу до викладання предмету, забезпечую розвиток особистості школярів, формую їх національну свідомість, виховую патріотів України.
 +
 
 
==Посилання на відеозапис майстер-класу==
 
==Посилання на відеозапис майстер-класу==
 +
[https://youtu.be/B4qLm_RI8f8 Відеозапис майстер-класу "Я роблю так"]
 +
 
==Посилання на відеозапис відкритого уроку==
 
==Посилання на відеозапис відкритого уроку==
 +
 +
[https://youtu.be/_TD3sddYZ_k Урок з історії України "Кирило-Мефодіївське братство"]
 +
[[Категория:Всеукраїнський конкурс "Вчитель року"]]

Текущая версия на 16:29, 24 декабря 2015

Содержание

ПІБ, фото учасника конкурсу

NY5fVIXU inettools.net resize image.jpg

Шингур Ірина Олександрівна

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Кіровоградський державний педагогічний інститут, 1992 р.

Спеціальність за дипломом: вчитель історії, суспільствознавства, методист з виховної роботи

Педагогічний стаж

23 роки

Місце роботи

Комунальний заклад "Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1" Гуляйпільської районної ради

Посада

Вчитель історії

Кваліфікаційна категорія

Вища

Звання

Старший вчитель

Класи,в яких викладаєте

9, 10, 11 класи

Посилання на власний інтернет-ресурс

Блог вчителя історії "Історичний калейдоскоп"

Педагогічне кредо

Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України.

О.А.Захаренко

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Практикую у своїй роботі інноваційні технології організації навчальної діяльності. Ці методи створюють умови для розвитку і саморозвитку особистості учня. Проектно-дослідницька технологія, комп'ютерні, ігрові та інформаційні технології. Фронтальну, індивідуальну та групову роботу, інтерактивні форми і методи - "Мікрофон", "Займи позицію", "Незакінчене речення", "Мозковий штурм". Забезпечую індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Людина вважає себе щасливою лише тоді, коли бачить результати своєї праці, коли може принести іншим користь. Тільки так, по-справжньому, душею й серцем сприймаються мною тонкощі радості. Цьому я навчаю і своїх вихованців. Намагатися щодня в маленьких справах, хай комусь здається, і не дуже важливих, таких, наприклад, як приготування домашнього завдання, тренувати себе наполегливо трудитися, щоб тоді, у вирі самостійності, легше було зорієнтуватися й швидше досягти своєї мети, бо ж відомо, що в малому пізнається велике. Навчимося перемагати в дрібницях – піднімемося східцями вище, до успіхів до свого омріяного майбутнього.

Я життєрадісна людина й намагаюся передавати свій оптимізм моїм учням, вселяти їм віру у власні сили, розвивати їх здібності і вміння самостійно працювати, удосконалюватися і концентрувати увагу на основному, аби цілеспрямовано вирішувати намічені завдання.

У професійній діяльності творчо підходжу до викладання предмету, забезпечую розвиток особистості школярів, формую їх національну свідомість, виховую патріотів України.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Відеозапис майстер-класу "Я роблю так"

Посилання на відеозапис відкритого уроку

Урок з історії України "Кирило-Мефодіївське братство"