План-конспект уроку "''Виштовхувальна сила. Закон Архімеда''" для 8 класу — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Тип уроку)
(Компетенції учнів на уроці)
Строка 20: Строка 20:
  
 
==Компетенції учнів на уроці==
 
==Компетенції учнів на уроці==
''комбінований''
+
''Учень/учениця:
 +
Знає й розуміє:
 +
закон Архімеда; формули виштовхувальної сили; залежність тиску на дно і стінки посудини від висоти стовпчика й густини рідини.
 +
Уміє:
 +
застосовувати набуті знання в процесі розв'язування фізичних задач; графічно  зображати сили;
 +
Виявляє ставлення та оцінює: роль видатних учених у розвитку знань про механічний рух і взаємодію тіл, практичне значення застосування вивченого закону у природі та техніці.
 +
''
  
 
==Цілі уроку ==
 
==Цілі уроку ==

Версия 20:57, 2 марта 2014

План-конспект

Содержание

Тему уроку

Виштовхувальна сила. закон Архімеда

Автор (и) розробки

Семенюк Неоніла Віталіївна, вчитель фізики

Навчальний заклад

Широківська загальноосвітня школа та Лукашівський НВК

Клас

8 клас

Назва навчальної програми, автори програми

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005;.

Тип уроку

комбінований

Компетенції учнів на уроці

Учень/учениця: Знає й розуміє: закон Архімеда; формули виштовхувальної сили; залежність тиску на дно і стінки посудини від висоти стовпчика й густини рідини. Уміє: застосовувати набуті знання в процесі розв'язування фізичних задач; графічно зображати сили; Виявляє ставлення та оцінює: роль видатних учених у розвитку знань про механічний рух і взаємодію тіл, практичне значення застосування вивченого закону у природі та техніці.

Цілі уроку

Сформувати поняття про архімедову силу, ознайомити учнів з законом Архімеда. З’ясувати причини виникнення виштовхувальної сили у рідинах і газах. Пояснити природу її походження. Формувати вміння застосовувати закон Архімеда під час розв’язування типових задач; показати практичне застосування закону Архімеда. Розвивати мислення, вміння будувати алгоритми дій, необхідних для досягнення потрібного результату; активізувати самостійність мислення учнів; розвивати пізнавальну активність, кмітливість, спостережливість. Виховувати бажання вивчати фізику.

Обладнання уроку

ПК ( підключення до мережі Інтернет), мультимедійний проектор, фотоапарат, мензурка з водою, динамометр, металевий циліндр, посудина з солоною водою, дерев’яне тіло.

Дидактичні та методичні матеріали

впишіть тут дидактичні та методичні матеріали

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

learningapps.org; Ютюб; Мастер - тест - сервіс онлайн - тестування.

Хід уроку

опишіть тут хід уроку

Список використаних джерел

впишіть тут список використаних джерел

Додатки

Фотогалерея уроку