План-конспект уроку "''Виштовхувальна сила. Закон Архімеда''" для 8 класу — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Список використаних джерел)
(Список використаних джерел)
Строка 44: Строка 44:
  
 
==Список використаних джерел==
 
==Список використаних джерел==
''1.Журнал «Фізика в школах України» № 17 вересень 2012, с. 25
+
  1.Журнал «Фізика в школах України» № 17 вересень 2012, с. 25
 
   2.Збірник задач І.Ю.Ненашев Фізика 8 клас;
 
   2.Збірник задач І.Ю.Ненашев Фізика 8 клас;
 
   3.Підручник: Фізика 8 клас;
 
   3.Підручник: Фізика 8 клас;
   4.Розробки конспектів уроків Ж.В. Іванова Фізика 8 клас.''
+
   4.Розробки конспектів уроків Ж.В. Іванова Фізика 8 клас.
  
 
==Додатки==
 
==Додатки==

Версия 22:47, 9 марта 2014

План-конспект

Содержание

Тему уроку

Виштовхувальна сила. закон Архімеда

Автор (и) розробки

Семенюк Неоніла Віталіївна, вчитель фізики

Навчальний заклад

Широківська загальноосвітня школа та Лукашівський НВК

Клас

8 клас

Назва навчальної програми, автори програми

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005;.

Тип уроку

комбінований

Компетенції учнів на уроці

Учень/учениця: Знає й розуміє: закон Архімеда; формули виштовхувальної сили; залежність тиску на дно і стінки посудини від висоти стовпчика й густини рідини. Уміє: застосовувати набуті знання в процесі розв'язування фізичних задач; графічно зображати сили; Виявляє ставлення та оцінює: роль видатних учених у розвитку знань про механічний рух і взаємодію тіл, практичне значення застосування вивченого закону у природі та техніці.

Цілі уроку

Сформувати поняття про архімедову силу, ознайомити учнів з законом Архімеда. З’ясувати причини виникнення виштовхувальної сили у рідинах і газах. Пояснити природу її походження. Формувати вміння застосовувати закон Архімеда під час розв’язування типових задач; показати практичне застосування закону Архімеда. Розвивати мислення, вміння будувати алгоритми дій, необхідних для досягнення потрібного результату; активізувати самостійність мислення учнів; розвивати пізнавальну активність, кмітливість, спостережливість. Виховувати бажання вивчати фізику.

Обладнання уроку

ПК ( підключення до мережі Інтернет), мультимедійний проектор, фотоапарат, мензурка з водою, динамометр, металевий циліндр, посудина з солоною водою, дерев’яне тіло.

Дидактичні та методичні матеріали

впишіть тут дидактичні та методичні матеріали

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

learningapps.org; Ютюб; Мастер - тест - сервіс онлайн - тестування.

Хід уроку

опишіть тут хід уроку

Список використаних джерел

 1.Журнал «Фізика в школах України» № 17 вересень 2012, с. 25
 2.Збірник задач І.Ю.Ненашев Фізика 8 клас;
 3.Підручник: Фізика 8 клас;
 4.Розробки конспектів уроків Ж.В. Іванова Фізика 8 клас.

Додатки

Лист посилань, лист оцінювання, відео "Коля, Оля і Архимед", відео "Виштовхувальна сила"

Фотогалерея уроку