План-конспект уроку "''Забруднення навколишнього середовища''" для 9 класу — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(редакцыя)
(у)
Строка 65: Строка 65:
 
T: Let`s do exercise on computer  and check how well you know words  
 
T: Let`s do exercise on computer  and check how well you know words  
 
''(Выполнение упражнения на знание лексики в приложении http://learningapps.) ''  
 
''(Выполнение упражнения на знание лексики в приложении http://learningapps.) ''  
 +
 +
'''3.  Систематизация грамматического материала – использование модальных глаголов и употребеление активного и пассивного залогов.'''
 +
 +
We have learnt usage of modal verbs and Passive voice. So let`s do exercises on computers.
 +
(Выполнение заданий на компьютере в приложении http://learningapps.org.)
 +
  
  

Версия 23:09, 26 марта 2014

План-конспект

Содержание

Тема уроку

Забруднення навколишнього середовища

Автор (и) розробки

Кулачек Наталія Володимирівна учитель англійської мови

Навчальний заклад

Енергодарський навчально-виховний комплекс № 5 Енергодарської міської ради

Клас

9 клас

Назва навчальної програми, автори програми

• Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-9 класи.-Київ, «Перун» , 2005

Тип уроку

урок застосування знань, умінь і навичок

Компетенції учнів на уроці

  • Комунікативна
  • Інформаційно-змістова
  • Загальнокультурна

Цілі уроку

  • Практична мета - удосконалення лексико-граматичних навичок. Вдосконалення монологічних умінь, розвиток уміння сприймати іноземну мову на слух, вдосконалення навичок читання.
  • Освітня мета-поповнення лексичного мінімуму учнів. Розвиток комунікативних навичок.
  • Розвиваюча мета-розвиток здібностей учнів (мовних, інтелектуальних), розвиток творчого мислення, навичок вживання нових лексичних одиниць у мовленні.
  • Виховна мета - виховання допитливості, інтересу до англійської мови, розширення кругозору, виховання дбайливого ставлення до природи.

Обладнання уроку

Коп`ютер,проектор,інтерактивна дошка,підручник О.Д.Карп’юк “English 9”

Дидактичні та методичні матеріали

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

http://learningapps.org http://www.youtube.com/

Хід уроку

Хід уроку

1. Організаційний момент.

Вчитель повідомляє цілі та задачі уроку.

1. Приветствие.Good morning, children! Sit down, please. How are you? What date is it today? Who is absent today? Let’s begin our lesson.

(На интерактивной доске – презентация, мультимедийное сопровождение урока)

2. Лексическая зарядка.

На доске написан набор слов.

Make up a sentence and try to guess what the theme of our lesson is: Of, the, problem, is, the, environment, a, pollution, serious.

P: The pollution of the environment is a serious problem. And I think it is the theme of our lesson. T: Let`s do exercise on computer and check how well you know words (Выполнение упражнения на знание лексики в приложении http://learningapps.)

3. Систематизация грамматического материала – использование модальных глаголов и употребеление активного и пассивного залогов.

We have learnt usage of modal verbs and Passive voice. So let`s do exercises on computers. (Выполнение заданий на компьютере в приложении http://learningapps.org.)



опишіть тут хід уроку

Список використаних джерел

впишіть тут список використаних джерел

Додатки

  • Презентація вчителя до уроку
  • Доклад учня «День Землі»
  • Вправи у додатку http://learningapps.org

Фотогалерея уроку

Початок уроку тема уроку работа в интернете выполнение заданий выполнение заданий