План-конспект уроку "''Забруднення навколишнього середовища''" для 9 класу — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(фото)
 
(не показаны 44 промежуточные версии 2 участников)
Строка 1: Строка 1:
 +
{| cellpadding="15" cellspacing="5" style="width: 100%; background-color: inherit; margin-left: auto; margin-right: auto"
 +
| style="width: 50%; background-color: #fed; border: 2px solid #FF9900; vertical-align: bottom; -moz-border-radius-topleft: 8px; -moz-border-radius-bottomleft: 8px; -moz-border-radius-topright: 8px; -moz-border-radius-bottomright: 8px;" rowspan="2" |
 +
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.
 +
|}
 +
[[Файл:Кулачек сертификат 76 2014jpg.jpg|250px|мини|справа]]
 +
 
<p align=center> <big>'''План-конспект''' </big> </p>  
 
<p align=center> <big>'''План-конспект''' </big> </p>  
  
 
==Тема уроку==
 
==Тема уроку==
''Забруднення навколишнього середовища''
+
''Забруднення навколишнього середовища - серйозна проблема.  - The pollution of the environment is a serious problem''
  
 
==Автор (и) розробки==
 
==Автор (и) розробки==
Строка 35: Строка 41:
  
 
==Обладнання уроку==
 
==Обладнання уроку==
''Коп`ютер,проетор,інтерактивна дошка,підручник для 9 класу О.Карпюк''
+
''Коп`ютер,проектор,інтерактивна дошка,підручник О.Д.Карп’юк “English 9”''
  
 
==Дидактичні та методичні матеріали==
 
==Дидактичні та методичні матеріали==
''
+
 
* Презентація вчителя до уроку
+
* Презентація вчителя до уроку [http://prezi.com/74gw3ct2b6in/copy-of-the-protection-of-the-environment-is-a-serious-problem/ Презентация учителя] -Рекомендовано відкривати через Google Chrome або Opera
 
* Доклад учня «День Землі»
 
* Доклад учня «День Землі»
 +
* Відеокліп [http://www.youtube.com/watch?v=9kmNA22AILs Earth song]
 
* Вправи у додатку http://learningapps.org
 
* Вправи у додатку http://learningapps.org
''
+
* Метод проектов на уроках английского языка с использованием интернет-технологий - Режим доступу: http://festival.1september.ru/articles/310829/
 +
* Ірина Олійник. Використання методу проектів на уроках англійської мови / Ірина Олійник // Профтехосвіта. – 2012. №10 (46), с.29-33
 +
* Аверченко, Модель організації проектної роботи з теми “Man and Nature” / Авраменко. - 1985. - Режим доступу: http://knowledge.allbest.ru.
  
 
==Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці==
 
==Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці==
 
''http://learningapps.org
 
''http://learningapps.org
http://www.youtube.com/''
+
 
 +
http://www.youtube.com/
 +
 
 +
http://prezi.com''
  
 
==Хід уроку ==
 
==Хід уроку ==
''опишіть тут хід уроку''
+
 
 +
'''1. Організаційний момент.'''
 +
 
 +
''Вчитель повідомляє цілі та задачі уроку. ''
 +
 
 +
1. Привітання.Good morning, children! Sit down, please. How are you?
 +
What date is it today? Who is absent today? Let’s begin our lesson.
 +
 
 +
(На інтерактивній дошці – презентація, мультимедійне супроводження уроку)
 +
[http://prezi.com/74gw3ct2b6in/copy-of-the-protection-of-the-environment-is-a-serious-problem/ Презентация учителя]-Рекомендовано відкривати через Google Chrome або Opera
 +
 
 +
'''2. Лексичная зарядка. '''
 +
 
 +
(Переклад слів за темою, які називає вчитель: навколишнє середовище, забруднювати, сміття, повітря,атмосфера, Земля,екосистема, парниковий ефект)
 +
 
 +
''На дошці написані слова.''
 +
 
 +
Make up a sentence and try to guess what the theme of our lesson is: Of, the, problem, is, the, environment, a, pollution, serious.
 +
 
 +
P: The pollution of the environment is a serious problem. And I think it is the theme of our lesson.
 +
T: Let`s do exercise on computer  and check how well you know words
 +
''(Виконання врав на знання лексичних одиниць у додатку [http://learningapps.org/display?v=pkfs0oy7501 Вправа 1].) ''
 +
 
 +
'''3.  Систематизація граматичного матеріалу – використання модальных дієслів та використання активного и пасивного станів.'''
 +
 
 +
We have learnt usage of modal verbs and Passive voice. So let`s do exercises on computers.
 +
(Виконання завдань на компьютері у додатку [http://learningapps.org/display?v=p8tvyjnyj01 Вправа 2]
 +
[http://learningapps.org/display?v=pqkkbfcma01 Вправа 3])
 +
)
 +
 
 +
'''4. Обговорення теми.'''
 +
 
 +
а) робота з текстами
 +
T: The task is the following: read the texts, discuss them with your friends and then tell the other pupils about your problem.
 +
( Учебник О. Карпюк, стр. 117)
 +
 
 +
б)обговорення проблемних питань
 +
Ex.2,p. 117 в супроводі слайдів
 +
 
 +
1. There are too many cars in city centres. They pollute the atmosphere. There are big traffic jams, and it’s often impossible to find a parking place
 +
 
 +
2. We produce more and more rubbish. There are huge rubbish dumps in most cities. A lot of rubbish is plastic, and it survives for years and years
 +
 
 +
3. Factory chimneys pollute the air. This affects birds, animals and humans. We all need to breathe clean air .
 +
 
 +
4. Dirty air is a serious problem now. More and more factories, cars and trucks add their bad breath to the air. Worldwide the problem of dirty air has grown. Pollution is hanging over big cities like an ugly brown cloud. It is hurting our lungs as well as the life of animals, birds,plants.
 +
 
 +
5. One of the climatic effects of air pollution is acid rain. Chemicals puff out of coal-burning factories around the world. The sulfates mix with clouds and acid rain falls and harms lakes, rivers and plants. Sulfates from one place can fall as acid rain many miles away.
 +
 
 +
6. The rivers and lakes have some problems too. The water is so polluted that it is not clean enough to drink. Factories pollute the rivers. They dump chemical wastes into water. So the cleaning of lakes and rivers is very important.
 +
 
 +
P 1. Доповідь учня «Earth Day»
 +
 
 +
'''5. Підведення підсумків заняття. Рефлексія. '''
 +
 
 +
T.: To sum up please look at the slogans. You see what we must do to protect our planet (Видеокліп Майкла Джексона «Пісня Землі»  http://www.youtube.com/watch?v=9kmNA22AILs  )
 +
 
 +
Let’s keep the Earth green and healthy and full of millions of wonderful creatures!
 +
 
 +
The Earth is our home. Don’t pollute it.
 +
 
 +
Nobody will help us and our planet if we don’t help ourselves.
 +
 
 +
If you don’t think of the future, you will have nothing.
 +
 
 +
So, our lesson is going to the end.
 +
 
 +
Вчитель оцінює роботу учнів на роботі,пояснює домашнє завдання (Впр.6, ст.119)
  
 
==Список використаних джерел==
 
==Список використаних джерел==
''впишіть тут список використаних джерел''
+
 
 +
# Яковлєва Т.В. Використання інноваційних технологій при вивченні англійської мови / Т.В. Яковлєва. - Режим доступу: http://osvita.ua.
 +
# Проектна технологія в  основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови // Х.: Вид. група «Основа», 2008.
 +
# Р.М.Шаманська. Ресурси мережі Інтернет при викладанні англійської мови., Гадяч.- 2010.- 16с.
 +
# Європейські норми та стандарти компетентності учителів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.- Режим доступу: http://www.pcti-ketrin.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html.
 +
# Сетевые педагогические сообщества как форма самообразования и повышение квалификации учителя.-Режим доступу: http://www.openclass.ru/wiki-pages/39141
  
 
==Додатки==
 
==Додатки==
 +
''
 +
* Презентація вчителя до уроку http://prezi.com/74gw3ct2b6in/copy-of-the-protection-of-the-environment-is-a-serious-problem/
 +
* Доклад учня «День Землі»
 +
* Відеокліп http://www.youtube.com/watch?v=9kmNA22AILs
 +
* Вправи у додатку http://learningapps.org
 +
 +
http://learningapps.org/display?v=pkfs0oy7501
 +
 +
http://learningapps.org/display?v=p8tvyjnyj01
 +
 +
http://learningapps.org/display?v=pqkkbfcma01
 +
''
  
 
==Фотогалерея уроку==
 
==Фотогалерея уроку==
[[Файл:The pollution of the environment is a serious problem 1|безрамки|слева|Обьявление темы]]
+
[[Файл:Kulacheck1.jpeg|200px|Початок уроку]]
 +
[[Файл:Kulacheck2.jpg|200px|тема уроку]]
 +
[[Файл:Kulacheck3.jpg|200px|работа в интернете]]
 +
[[Файл:Kulacheck4.jpg|200px|выполнение заданий]]
 +
[[Файл:Kulacheck5.jpg|200px|выполнение заданий]]
 +
[[Файл:Kulacheck6.jpg|200px|выполнение заданий]]
 +
[[Файл:Kulacheck7.jpg|200px|выполнение заданий]]
 +
[[Файл:Kulacheck8.jpg|200px|выполнение заданий]]
 +
[[Файл:Kulacheck9.jpg|200px|выполнение заданий]]
 +
 
 
[[Категория:Рік електронної дидактики "Мистецтво навчати"]]
 
[[Категория:Рік електронної дидактики "Мистецтво навчати"]]
 
[[Категория:Конкурс]]
 
[[Категория:Конкурс]]
 +
[[Категория:Стаття]][[Категория:Сертифікат]]

Текущая версия на 10:14, 14 октября 2014

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Кулачек сертификат 76 2014jpg.jpg

План-конспект

Содержание

Тема уроку

Забруднення навколишнього середовища - серйозна проблема. - The pollution of the environment is a serious problem

Автор (и) розробки

Кулачек Наталія Володимирівна учитель англійської мови

Навчальний заклад

Енергодарський навчально-виховний комплекс № 5 Енергодарської міської ради

Клас

9 клас

Назва навчальної програми, автори програми

• Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-9 класи.-Київ, «Перун» , 2005

Тип уроку

урок застосування знань, умінь і навичок

Компетенції учнів на уроці

  • Комунікативна
  • Інформаційно-змістова
  • Загальнокультурна

Цілі уроку

  • Практична мета - удосконалення лексико-граматичних навичок. Вдосконалення монологічних умінь, розвиток уміння сприймати іноземну мову на слух, вдосконалення навичок читання.
  • Освітня мета-поповнення лексичного мінімуму учнів. Розвиток комунікативних навичок.
  • Розвиваюча мета-розвиток здібностей учнів (мовних, інтелектуальних), розвиток творчого мислення, навичок вживання нових лексичних одиниць у мовленні.
  • Виховна мета - виховання допитливості, інтересу до англійської мови, розширення кругозору, виховання дбайливого ставлення до природи.

Обладнання уроку

Коп`ютер,проектор,інтерактивна дошка,підручник О.Д.Карп’юк “English 9”

Дидактичні та методичні матеріали

  • Презентація вчителя до уроку Презентация учителя -Рекомендовано відкривати через Google Chrome або Opera
  • Доклад учня «День Землі»
  • Відеокліп Earth song
  • Вправи у додатку http://learningapps.org
  • Метод проектов на уроках английского языка с использованием интернет-технологий - Режим доступу: http://festival.1september.ru/articles/310829/
  • Ірина Олійник. Використання методу проектів на уроках англійської мови / Ірина Олійник // Профтехосвіта. – 2012. №10 (46), с.29-33
  • Аверченко, Модель організації проектної роботи з теми “Man and Nature” / Авраменко. - 1985. - Режим доступу: http://knowledge.allbest.ru.

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

http://learningapps.org

http://www.youtube.com/

http://prezi.com

Хід уроку

1. Організаційний момент.

Вчитель повідомляє цілі та задачі уроку.

1. Привітання.Good morning, children! Sit down, please. How are you? What date is it today? Who is absent today? Let’s begin our lesson.

(На інтерактивній дошці – презентація, мультимедійне супроводження уроку) Презентация учителя-Рекомендовано відкривати через Google Chrome або Opera

2. Лексичная зарядка.

(Переклад слів за темою, які називає вчитель: навколишнє середовище, забруднювати, сміття, повітря,атмосфера, Земля,екосистема, парниковий ефект)

На дошці написані слова.

Make up a sentence and try to guess what the theme of our lesson is: Of, the, problem, is, the, environment, a, pollution, serious.

P: The pollution of the environment is a serious problem. And I think it is the theme of our lesson. T: Let`s do exercise on computer and check how well you know words (Виконання врав на знання лексичних одиниць у додатку Вправа 1.)

3. Систематизація граматичного матеріалу – використання модальных дієслів та використання активного и пасивного станів.

We have learnt usage of modal verbs and Passive voice. So let`s do exercises on computers. (Виконання завдань на компьютері у додатку Вправа 2 Вправа 3) )

4. Обговорення теми.

а) робота з текстами T: The task is the following: read the texts, discuss them with your friends and then tell the other pupils about your problem. ( Учебник О. Карпюк, стр. 117)

б)обговорення проблемних питань Ex.2,p. 117 в супроводі слайдів

1. There are too many cars in city centres. They pollute the atmosphere. There are big traffic jams, and it’s often impossible to find a parking place

2. We produce more and more rubbish. There are huge rubbish dumps in most cities. A lot of rubbish is plastic, and it survives for years and years

3. Factory chimneys pollute the air. This affects birds, animals and humans. We all need to breathe clean air .

4. Dirty air is a serious problem now. More and more factories, cars and trucks add their bad breath to the air. Worldwide the problem of dirty air has grown. Pollution is hanging over big cities like an ugly brown cloud. It is hurting our lungs as well as the life of animals, birds,plants.

5. One of the climatic effects of air pollution is acid rain. Chemicals puff out of coal-burning factories around the world. The sulfates mix with clouds and acid rain falls and harms lakes, rivers and plants. Sulfates from one place can fall as acid rain many miles away.

6. The rivers and lakes have some problems too. The water is so polluted that it is not clean enough to drink. Factories pollute the rivers. They dump chemical wastes into water. So the cleaning of lakes and rivers is very important.

P 1. Доповідь учня «Earth Day»

5. Підведення підсумків заняття. Рефлексія.

T.: To sum up please look at the slogans. You see what we must do to protect our planet (Видеокліп Майкла Джексона «Пісня Землі» http://www.youtube.com/watch?v=9kmNA22AILs )

Let’s keep the Earth green and healthy and full of millions of wonderful creatures!

The Earth is our home. Don’t pollute it.

Nobody will help us and our planet if we don’t help ourselves.

If you don’t think of the future, you will have nothing.

So, our lesson is going to the end.

Вчитель оцінює роботу учнів на роботі,пояснює домашнє завдання (Впр.6, ст.119)

Список використаних джерел

  1. Яковлєва Т.В. Використання інноваційних технологій при вивченні англійської мови / Т.В. Яковлєва. - Режим доступу: http://osvita.ua.
  2. Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови // Х.: Вид. група «Основа», 2008.
  3. Р.М.Шаманська. Ресурси мережі Інтернет при викладанні англійської мови., Гадяч.- 2010.- 16с.
  4. Європейські норми та стандарти компетентності учителів у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.- Режим доступу: http://www.pcti-ketrin.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html.
  5. Сетевые педагогические сообщества как форма самообразования и повышение квалификации учителя.-Режим доступу: http://www.openclass.ru/wiki-pages/39141

Додатки

http://learningapps.org/display?v=pkfs0oy7501

http://learningapps.org/display?v=p8tvyjnyj01

http://learningapps.org/display?v=pqkkbfcma01

Фотогалерея уроку

Початок уроку тема уроку работа в интернете выполнение заданий выполнение заданий выполнение заданий выполнение заданий выполнение заданий выполнение заданий