План-конспект уроку з розвитку зв’язного мовлення для 2 класу

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

План-конспект уроку з розвитку зв’язного мовлення для 2 класу
Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
2015-2016 навчальний рік

Автор:
Ботнарєва Наталія Володимирівна - вчитель початкових класів


Тема:
"Складання монологічних висловлювань та внесення творчих доповнень у текст — розповідь «Зимонько снігуронько"

Мета:

  • формувати у учнів вміння складати монологічні висловлювання на основі спостережень за мовним матеріалом;
  • розвивати всі види мовленнєвої діяльності;
  • удосконалювати вміння підбирати синоніми;
  • розвивати творчу уяву,образне та креативне мислення;
  • виховувати почуття краси і гармонії навколишнього світу.

Обладнання:
Запис П.Чайковського «Зима» грудень, «Дерево рішень»,;гра «Морський бій»,капелюшки Е.Боно, «Скриня мудрості»,мікрофон,ялинка з кульками - етапами уроку,анаграми синонімів.

Хід уроку

1.Організаційний момент.

Холодно зараз в лісах і лугах
Холодно зайцям і лискам, птахам,
Затишно й тепло в класі у нас
Гостей вітає дружний наш клас!

2.Формування позитивної мотивації навчальної діяльності.
Бажаю вам сьогодні на уроці розвитку мовлення працювати дружно, зібрано,активно.А допоможуть нам в цьому різні позитивні почуття.Уважно роздивіться таблицю почуттів у вас на партах та визначте для себе найголовніше для роботи.

ТАБЛИЦЯ ПОЧУТТІВ


Молодці! Я вважаю ,що ці почуття допоможуть нам в досягненні мети,а емоційно налаштуватися вам допоможе така прекрасна музика.

3.Створення емоційного фону. Звучить музика П. Чайковського «Зима»
-Які картини природи ви уявляєте,слухаючи цю музику?
Відповіді дітей.
Так, нещодавно ми ходили по жовтому килиму листя. Сумну пісню співали птахи. А сьогодні вся природа заснула міцним сном.Не чути співу птахів. Сніг прикрив вже всі поля,
Помертвіла вже земля,
Дід Мороз за нос щипає,
Як цю пору називають?(зима)
Спробуйте відгадати тему нашого уроку
4.Оголошення теми і мети уроку.
Конструктивна інтерактивна вправа «Морський бій»
1,2 ряд - перше слово(А-9, А-10, Б-5, Б-7, Г-8, Є-5, Б-3, Д-9)
3,4 ряд - друге слово(Б-9, Ж-3, А-1, А-5, В-3, Е-2, Б-7, Б-6, Є-5, Б-3, Д-9) Так, Зимонько -снігуронько.

-А чому зиму називають зимонько — снігуронько?
Скільки гарного навкруги взимку - ажурні сніжинки, таємничі кучугури! Казкова краса зимової чаклунки притягує,хвилює,бентежить нашу уяву. Почуття переповнюють серце.
Сьогодні на уроці ми будемо говорити про зиму - красуню, її прикмети,відкриємо «Клуб філософів»,наповнимо «Скриню мудрості» і спробуємо перетворитися у чарівників, щоб внести творчі доповнення в текст.А допоможе нам в цьому ялинка,яку ми прикрасимо кульками.