План-конспект уроку з української літератури для 5 класу "Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 1: Строка 1:
 
=='''Тема. Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе»'''==
 
=='''Тема. Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе»'''==
  
'''''Мета:  допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність поезій Т.Шевченка, вчити учнів відтворювати настрої пейзажних поезій, описувати власні відчуття, викликані художнім словом, виразно читати поезії, знаходити в них засоби образної мови; розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію); виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.'''''
+
''=='''Мета:'''== допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність поезій Т.Шевченка, вчити учнів відтворювати настрої пейзажних поезій, описувати власні відчуття, викликані художнім словом, виразно читати поезії, знаходити в них засоби образної мови; розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію); виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.'''''

Версия 11:01, 29 августа 2016

Тема. Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе»

==Мета:== допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність поезій Т.Шевченка, вчити учнів відтворювати настрої пейзажних поезій, описувати власні відчуття, викликані художнім словом, виразно читати поезії, знаходити в них засоби образної мови; розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію); виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.