План-конспект уроку з української літератури для 5 класу "Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 1: Строка 1:
 
=='''Тема. Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе»'''==
 
=='''Тема. Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе»'''==
  
'''''Мета: допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність поезій Т.Шевченка, вчити учнів відтворювати настрої пейзажних поезій, описувати власні відчуття, викликані художнім словом, виразно читати поезії, знаходити в них засоби образної мови; розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію); виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.'''''
+
'''Автор:''' Левченко Анастасія Олександрівна, вчитель української мови та літератури Костянтинівської СРШ І-ІІІ ступенів "ПРОМЕТЕЙ" з пвп Мелітопольської районної ради Запорізької області
 +
 
 +
'''''Мета:'''''
 +
 
 +
допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність поезій Т.Шевченка, вчити учнів відтворювати настрої пейзажних поезій, описувати власні відчуття, викликані художнім словом, виразно читати поезії, знаходити в них засоби образної мови;  
 +
 
 +
розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію);  
 +
 
 +
виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.'''''

Версия 11:11, 29 августа 2016

Тема. Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе»

Автор: Левченко Анастасія Олександрівна, вчитель української мови та літератури Костянтинівської СРШ І-ІІІ ступенів "ПРОМЕТЕЙ" з пвп Мелітопольської районної ради Запорізької області

Мета:

допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність поезій Т.Шевченка, вчити учнів відтворювати настрої пейзажних поезій, описувати власні відчуття, викликані художнім словом, виразно читати поезії, знаходити в них засоби образної мови;

розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію);

виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.