План-конспект уроку з української літератури для 5 класу "Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 9: Строка 9:
 
розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію);  
 
розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію);  
  
виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.'''''
+
виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.
 +
 
 +
'''''Тип уроку:''''' комбінований.
 +
 
 +
'''''Обладнання:''''' портрет Шевченка, виставка книжок, презентація, відеоматеріал, дидактичний матеріал.

Версия 11:13, 29 августа 2016

Тема. Картини довколишнього світу, природи у поезіях Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе»

Автор: Левченко Анастасія Олександрівна, вчитель української мови та літератури Костянтинівської СРШ І-ІІІ ступенів "ПРОМЕТЕЙ" з пвп Мелітопольської районної ради Запорізької області

Мета:

допомогти учням усвідомити ідейно-художню цінність поезій Т.Шевченка, вчити учнів відтворювати настрої пейзажних поезій, описувати власні відчуття, викликані художнім словом, виразно читати поезії, знаходити в них засоби образної мови;

розвивати навички відтворення настроїв пейзажних поезій, описування власних відчуттів, викликаних художнім словом; корегувати словесно-логічне мислення (аналітико-синтетичні процеси, порівняння, узагальнення, конкретизацію);

виховувати почуття прекрасного, естетичної насолоди від твору мистецтва як потужної спонуки до оптимістичного життєствердного погляду на світ.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: портрет Шевченка, виставка книжок, презентація, відеоматеріал, дидактичний матеріал.