Позакласний захід для учнів 5 класу "Математичний калейдоскоп"
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку. |
Автор: Герасько Тетяна Анатоліївна, вчитель математики ЗЗШ І-ІІІ ступенів № 95
Клас: 5
Позакласний захід "Математичний калейдоскоп"
Джерела інформації для вчителя | Джерела інформації для учнів |
---|---|
Робочий зошит / Л.П. Бєлова, М.М. Корнієнко, Л.Ю. Полякова.
Ч. 1. Х.: Видавництво "Ранок", 2012
/ Л.П. Бєлова, М.М. Корнієнко, Л.Ю. Полякова. Х.: Видавництво "Ранок", 2012
|
Мультимедійна презентація |
Содержание |
Тема заходу: " Математичний калейдоскоп "
Тип заходу
Математична вікторина
Цілі заходу
навчальні закріплення вмінь розв'язання нестандартних завдань, логічних вправ; розвивати інтерес до математики
виховні формування у учнів якостей особистості (наполегливість, самостійність)
розвивальні розвиток уваги, спритністі, кмітливісті
Обладнання заходу
Мультимедійний проектор, презентація; пазли для розподілу на команди
Основні етапи заходу
Етап | Кількість хвилин |
---|---|
1. Організаційний | 2 |
2. Розподіл на команди | 4 |
3. Історична екскурсія | 5 |
4. Розв'язання завдань | 26 |
5. Підведення підсумків | 3 |
Хід заходу
Етап 1. Організаційний
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
Привітання вчителю |
Форми навчання на даному етапі: фронтальні
Засоби навчання на даному етапі:
- Технічні: мультимедіа
Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Посміхніться і до себе,
Привітайтесь: «Добрий, ранок!»
Етап 2. Розподіл на команди
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
Роздає учням частини пазлів (в залежності від
кількості учнів формується від 2 до 6 команд) |
|
Форми навчання на даному етапі: групові
Методи навчання на даному етапі:
-- Ігрові
Для створення пазлів були використані картинки з розділу "Математика" поіскової системи Google
Пазли
Етап 3. Історична екскурсія
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
|
Форми навчання на даному етапі: фронтальні
Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Вербальні (словесні)- розповідь
-- Наочні- презентація
Засоби навчання на даному етапі:
- Технічні: мультимедіа
Етап 4. Розв'язання завдань
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
|
|
Форми навчання на даному етапі: групові
Методи навчання на даному етапі:
- за джерелом знань:
-- Практичні - розв'язування завдань
- за рівнем пізнавальної активності
-- Ігрові
Засоби навчання на даному етапі:
- Дидактичні - слайди з завданнями
- Технічні: мультимедіа
Етап 5. Підведення підсумків
Що робить учитель | Що роблять учні |
---|---|
Підводить підсумки заходу з використанням вправи "Мікрофон" |
Діляться враженнями від заходу |
Форми навчання на даному етапі: колективні
Посилання на презентацію заходу:
Відеофрагмент демонстрації презентації Презентація