Портфоліо Соколовської Л.О.з теми: "Чи буде жити Тихий океан?" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 12: Строка 12:
 
== Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети ==
 
== Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети ==
  
Географія, біологія, екологія
+
Географія, біологія, екологія,хімія
  
 
==Вік учнів, клас==
 
==Вік учнів, клас==

Версия 20:30, 21 октября 2013

Обратите внимание, что это шаблон!! Здесь не надо ничего писать!! Данный текст необходимо скопировать на необходимую страницу!!--Сокол И.Н. (администратор ЗапоВики) 15:09, 14 июня 2013 (EEST)

Содержание

Автор проекту

Соколовська Л.О.

Назва проекту

Чи буде жити Тихий океан?

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Географія, біологія, екологія,хімія

Вік учнів, клас

7клас, 11-12 років

Стислий опис проекту

Урок буде проведено у вигляді гри Забруднення води Тихого океану.7-клас.Тихий океан. Клас ділиться на групи і отримують завдання.

Питання проекту

===Ключове питання=== Чи житиме Тихий океан вічно?

Тематичні питання

1.Тихий океан найбільший на планеті?2.Яким чином відбуваеться забруднення океану?3.Якщо загине планктон,то хто житиме в океані

Змістові питання

1.Де знаходиться океан?2.Яка його площа? 3.Які тварини вам відомі в океані?4.Які рослини вам відомі?5.Хто з океану робить звалище сміття?6.Запрпонуйте заходи лікування океана

План вивчення теми (вставити файл)

1.ФГП Тихого океану

2.Солоність,течії

3.Біологічні ресурси

4.Екологічні проблеми

Навчальні цілі

Вивчити етапи дослідження Тихого океану. Вміти давати характеристику природі океану Називати основні забруднення океану.

Діяльність вчителя

Поставити мету та цілі проекту

Діяльність учнів

Групова, індивідуальна, колективна

Оцінювання

На початку проекту: Опитування/Анкетування.Мозкова атака.Обговорення Основних запитань.Перегляд презентації вчителя та її

обговорення.Використання «Асоціативного куща».Робота з таблицями «ЗХД»

Впродовж роботи над проектом: Анкетування.Консультації.Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)

Розв’язування задач

Наприкінці роботи над проектом:Демонстрація (захист проекту), презентація .Рольова гра.Опитування .Робота з таблицями «ЗХД

Оцінювання проходить за 12 бальною системою.

Корисні ресурси

Інтернетресурси, словники, атласи, довідники

Інші документи