Портфоліо навчального проекту "Вода як розчинник. Роль води" — различия между версиями
Материал из ЗапоВики
Строка 44: | Строка 44: | ||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besS2VUWE9DQUVkWkk/view?usp=sharing Булет про метод проектів] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besS2VUWE9DQUVkWkk/view?usp=sharing Булет про метод проектів] | ||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besTXowRlhoYjV5U0k/view?usp=sharing Презентація вчителя] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besTXowRlhoYjV5U0k/view?usp=sharing Презентація вчителя] | ||
+ | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besNjVoTkVsdS1Eblk/view?usp=sharing Діяльність вчителя] | ||
==Діяльність учнів== | ==Діяльність учнів== |
Версия 12:37, 23 января 2015
Содержание |
Автор проекту
Рибалко Альона Володимирівна
Назва проекту
"Вода як розчинник. Роль води"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Хімія. Георгафія. Екологія.
Вік учнів, клас
14-15 років 9 клас
Стислий опис проекту
Питання проекту
Ключове питання
Що може змінити життя на краще?
Тематичні питання
1.Як склад води впливає на здоровя?
2. Чи безпечно, що джерельна вода зберігається в пластиковій пляшці?
Змістові питання
1. Що вивчає наука хімія?
2. Які елементи є життєво необхідними для людини?
План вивчення теми (вставити файл)
План вивчення теми План впровадження теми
Навчальні цілі
Діяльність вчителя
Булет про метод проектів Презентація вчителя Діяльність вчителя
Діяльність учнів
Оцінювання
ЗХД - таблиця Організаційна діаграм Критерії оцінювання Тести Завдання для обдарованих учнів Завдання для невстигаючих учнів Фасилітація