Портфоліо навчального проекту "Вода як розчинник. Роль води" — различия между версиями
Материал из ЗапоВики
Строка 57: | Строка 57: | ||
==Оцінювання== | ==Оцінювання== | ||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besTVZoTWNUZFhDd2s/view?usp=sharing ЗХД - таблиця] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besTVZoTWNUZFhDd2s/view?usp=sharing ЗХД - таблиця] | ||
+ | |||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besaHhKWVF1TnkwOTQ/view?usp=sharing Організаційна діаграм] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besaHhKWVF1TnkwOTQ/view?usp=sharing Організаційна діаграм] | ||
+ | |||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besSW9xQlgxM081d00/view?usp=sharing Критерії оцінювання] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besSW9xQlgxM081d00/view?usp=sharing Критерії оцінювання] | ||
+ | |||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besYVlUREZTc0xLZVU/view?usp=sharing Тести] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besYVlUREZTc0xLZVU/view?usp=sharing Тести] | ||
+ | |||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besYTZ3MUVuU25aSlk/view?usp=sharing Завдання для обдарованих учнів] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besYTZ3MUVuU25aSlk/view?usp=sharing Завдання для обдарованих учнів] | ||
+ | |||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besV3V6eER6RC1GOU0/view?usp=sharing Завдання для невстигаючих учнів] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besV3V6eER6RC1GOU0/view?usp=sharing Завдання для невстигаючих учнів] | ||
+ | |||
[https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besaEhrdjBPcnlfazA/view?usp=sharing Фасилітація] | [https://drive.google.com/file/d/0B8QalZm60besaEhrdjBPcnlfazA/view?usp=sharing Фасилітація] | ||
Версия 13:16, 23 января 2015
Содержание |
Автор проекту
Рибалко Альона Володимирівна
Назва проекту
"Вода як розчинник. Роль води"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Хімія. Георгафія. Екологія.
Вік учнів, клас
14-15 років 9 клас
Стислий опис проекту
Питання проекту
Ключове питання
Що може змінити життя на краще?
Тематичні питання
1.Як склад води впливає на здоровя?
2. Чи безпечно, що джерельна вода зберігається в пластиковій пляшці?
Змістові питання
1. Що вивчає наука хімія?
2. Які елементи є життєво необхідними для людини?
План вивчення теми (вставити файл)
Навчальні цілі
Діяльність вчителя
Діяльність учнів
Оцінювання
Завдання для обдарованих учнів
Завдання для невстигаючих учнів