Портфоліо навчального проекту "Вода як розчинник. Роль води" — различия между версиями
Строка 16: | Строка 16: | ||
==Стислий опис проекту == | ==Стислий опис проекту == | ||
+ | |||
+ | Навчальний проект з хімії. 9 клас | ||
+ | Тема 1. Розчини. Вода як розчинник. Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок. | ||
+ | |||
+ | Проект спрямований на формування уявлення про джерельну воду як розчинник, встановлення її хімічного складу. | ||
+ | Для його реалізації учасники проекту збирають інформацію про хімічні елементи та сполуки, які входять до складу джерельної води в пляшках, з’ясовують чи можна зберігати джерельну воду в пластикових пляшках, визначають позитивний та негативний вплив хімічних елементів природної води на організм людини. | ||
+ | Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються в групи по 4-5 чоловік, робота групи координується вчителем. Учні проводять огляд літератури та інтернет-ресурсів з даних питань, підтверджують літературні данні власними дослідженнями і складають звіт. Звіт про виконану роботу оформляється у вигляді презентації (буклету, веб- сайту) для подальшого показу в навчальному закладі. | ||
== Питання проекту == | == Питання проекту == |
Версия 13:20, 23 января 2015
Содержание |
Автор проекту
Рибалко Альона Володимирівна
Назва проекту
"Вода як розчинник. Роль води"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Хімія. Георгафія. Екологія.
Вік учнів, клас
14-15 років 9 клас
Стислий опис проекту
Навчальний проект з хімії. 9 клас Тема 1. Розчини. Вода як розчинник. Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок.
Проект спрямований на формування уявлення про джерельну воду як розчинник, встановлення її хімічного складу. Для його реалізації учасники проекту збирають інформацію про хімічні елементи та сполуки, які входять до складу джерельної води в пляшках, з’ясовують чи можна зберігати джерельну воду в пластикових пляшках, визначають позитивний та негативний вплив хімічних елементів природної води на організм людини. Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються в групи по 4-5 чоловік, робота групи координується вчителем. Учні проводять огляд літератури та інтернет-ресурсів з даних питань, підтверджують літературні данні власними дослідженнями і складають звіт. Звіт про виконану роботу оформляється у вигляді презентації (буклету, веб- сайту) для подальшого показу в навчальному закладі.
Питання проекту
Ключове питання
Що може змінити життя на краще?
Тематичні питання
1.Як склад води впливає на здоровя?
2. Чи безпечно, що джерельна вода зберігається в пластиковій пляшці?
Змістові питання
1. Що вивчає наука хімія?
2. Які елементи є життєво необхідними для людини?
План вивчення теми (вставити файл)
Навчальні цілі
Діяльність вчителя
Діяльність учнів
Оцінювання
Завдання для обдарованих учнів
Завдання для невстигаючих учнів