Портфоліо навчального проекту "Залізо - знайомий незнайомець" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 57: Строка 57:
 
==Оцінювання==
 
==Оцінювання==
 
[https://drive.google.com/file/d/0BysqH6iscJtMQ25Ja2JvVnlNakU/view?usp=sharing Критерії оцінювання]
 
[https://drive.google.com/file/d/0BysqH6iscJtMQ25Ja2JvVnlNakU/view?usp=sharing Критерії оцінювання]
 +
 +
[https://drive.google.com/file/d/0BysqH6iscJtMMy1PSzdOU1RteTQ/view?usp=sharing ЗХД-таблиця]
  
 
==Корисні ресурси==
 
==Корисні ресурси==

Версия 08:22, 23 января 2015

Содержание

Автор проекту

Зінькова Наталя Валентинівна

Назва проекту

"ЗАЛІЗО - ЗНАЙОМИЙ НЕЗНАЙОМЕЦЬ"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Хімія, біологія, природознавство, основи здоров'я

Вік учнів, клас

12-13 років, 7 клас

Стислий опис проекту

Тема. Прості речовини метали і неметали. Ферум. Залізо. Фiзичні та хімічні властивості заліза: взаємодія з киснем, сіркою. Поширеність Феруму в природі. Застосування заліза. Руйнування (іржавіння) заліза в природних умовах. Проект спрямований на формування уявлення про хімічний елемент Ферум та просту речовину залізо, роль заліза в життєдiяльності організмів, наслідки процесу іржавіння заліза, встановлення зв’язку хімії з іншими природничими науками. Учасники проекту збирають всю необхідну інформацію про те, чи отримують вони залізо з продуктами харчування, вплив заліза на життєдіяльність організму, досліджують, чи відбувається окиснення заліза на повітрі. Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються у групи, робота яких координується вчителем. Учні проводять огляд літератури та Інтернет-ресурсів з приводу даних питань, підтверджуючи літературні дані власними дослідженнями і складають звіт.

Питання проекту

Ключове питання

У чому унікальність №26?

Тематичні питання

 Чи відбувається окиснення заліза на повітрі?

 Як гадаєте, чи отримуєте ви йони Феруму з продуктами харчування?

 Як впливає Ферум на нормальну життєдіяльність організму підлітків?

Змістові питання

Які фізичні властивості має залізо?

Що таке корозія металів?

В яких продуктах харчування міститься залізо?

План вивчення теми (вставити файл)

План впровадження проекту

Навчальні цілі

Стимулювати інтерес учнів до вивчення хімії, самостійно здобувати нові знання з різних джерел інформації, закріпити вміння учнів працювати в групах. Ознайомити з особливостями Феруму як хімічного елементу та заліза - простої речовини. Розглянути основні етапи відкриття заліза. Формувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення предмета, вміння користуватися додатковою літературою, аналізувати одержані знання. Розвивати навички самостійної дослідницької роботи. Формувати основи критичного мислення (оформлення, аналіз, синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання). Доцільно використовувати цифрові технології, інструменти та/або комунікаційні мережі для доступу, управління, інтегрування, оцінювання. Використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень , організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних питань. Опанувати основи авторського права. Вміти правильно оформлювати список використаних джерел. Навчитися презентувати свою роботу (презентація, буклет).

Діяльність вчителя

Буклет про метод проектів

Презентація вчителя

Діяльність учнів

Учнівська презентація

Оцінювання

Критерії оцінювання

ЗХД-таблиця

Корисні ресурси

Інші документи