Портфоліо навчального проекту "Чудовий вітамін А" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м
м
Строка 48: Строка 48:
 
==План вивчення теми==
 
==План вивчення теми==
 
*[https://docs.google.com/file/d/0B_yZgD_njHj7bWctYzlocnM3TUU/editПлан%20вивчення%20теми План вивчення теми]
 
*[https://docs.google.com/file/d/0B_yZgD_njHj7bWctYzlocnM3TUU/editПлан%20вивчення%20теми План вивчення теми]
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0B0tcvQzPQKr0NnQwZ1VYV2laZFU/edit?usp=sharingПлан%20впровадження План впровадження]
  
 
==Діяльність вчителя==
 
==Діяльність вчителя==

Версия 10:13, 12 февраля 2014

Содержание

Автор проекту

Манько Володимир Андрійович

Назва проекту

Чудовий вітамін А

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Хімія

Вік учнів, клас

16-17 років.11 клас.


Стислий опис проекту

11 кл. Тема "Вітаміни" Проект спрямований на формування уявлення про вітаміни їх хімічний склад, вміст в продуктах харчування та фізіологічну роль в життєдіяльності організму. Учасники проекту збирають всю необхідну інформацію про особливості і значення вітамінв в організмі Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються у 2 групи по три учня, робота груп координується вчителем. Учні проводять огляд літератури та інтернет–ресурсів з приводу даних питань, підтверджують дані власними дослідженнями і складають звіт. Для підготовки звіту учні створюють презентацію (бюлетень, буклет або веб-сайт) для показу в навчальному закладі.

Питання проекту

Ключове питання

Чи зможемо ми зберегти здоров'я?

Тематичні питання

  • Чи може людина жити без вітаміну А?

Змістові питання

  • Які речовини відносять до вітамінів?
  • Які групи вітамінів існують?
  • Яка формула вітаміну А?
  • В яких продуктах харчування мітиться вітамін А?
  • Яка добова норма вітаміну А для організму людини?

Навчальні цілі

  • Ознайомити основними органічними речовинами необхідними для життєдіяльності організму
  • Розглянути основні групи вітамінів іх будову і властивості.
  • Формувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення предмета.
  • Формувати вміння користуватися додатковою літературою, аналізувати одержані знання.
  • Формувати вміння працювати в колективі.
  • Розвивати навички самостійної дослідницької роботи.
  • Формувати основи критичного мислення (оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання)
  • Доцільно використовувати цифрові технології, інструменти та/або комунікаційні мережі для доступу, управління, інтегрування, оцінювання.
  • Використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, розумінням

етичних,правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації.

  • Опановувати основи авторського права.
  • Вміти правильно оформлювати список використаних джерел.
  • Навчитися презентувати свою роботу (презентація, буклет).

План вивчення теми

Діяльність вчителя

Скопіюйте діяльність вчителя з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли: Презентація вчителя, буклет вчителя

  • Буклет про метод проектів
  • Презентація вчителя

Діяльність учнів

Скопіюйте діяльність учнів з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файл "Учнівська робота"

  • Учнівська робота


Оцінювання

Скопіюйте стислий опис оцінювання з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли:ЗХД-таблиця, організаційна діаграма, документ диференціації (2 шт.), документ для фасилітації, критерії оцінювання учнівської роботи

  • Анкета по темі вітаміни
  • ЗХД-таблиця
  • Організаційна діаграма
  • Документ диференціації (завдання для обдарованих учнів)
  • Документ диференціації (завдання для учнів з особливими потребами)
  • Документ для фасилітації
  • Критерії оцінювання учнівської роботи

Корисні ресурси

Скопіюйте перелік друкованих матеріалів та Інтернет-ресурсів з документу "План вивчення теми"

Інші документи