Портфоліо навчального проекту "Чудовий вітамін А" — различия между версиями
Manikova (обсуждение | вклад) |
Manikova (обсуждение | вклад) |
||
Строка 47: | Строка 47: | ||
==План вивчення теми== | ==План вивчення теми== | ||
− | + | http://www.docme.ru/doc/250371/%D0%A8%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BD_%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8 | |
− | + | ||
==Діяльність вчителя== | ==Діяльність вчителя== |
Версия 13:43, 12 февраля 2014
Содержание |
Автор проекту
Манько Володимир Андрійович
Назва проекту
Чудовий вітамін А
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Хімія
Вік учнів, клас
16-17 років.11 клас.
Стислий опис проекту
11 кл. Тема "Вітаміни" Проект спрямований на формування уявлення про вітаміни їх хімічний склад, вміст в продуктах харчування та фізіологічну роль в життєдіяльності організму. Учасники проекту збирають всю необхідну інформацію про особливості і значення вітамінв в організмі Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються у 2 групи по три учня, робота груп координується вчителем. Учні проводять огляд літератури та інтернет–ресурсів з приводу даних питань, підтверджують дані власними дослідженнями і складають звіт. Для підготовки звіту учні створюють презентацію (бюлетень, буклет або веб-сайт) для показу в навчальному закладі.
Питання проекту
Ключове питання
Чи зможемо ми зберегти здоров'я?
Тематичні питання
- Чи може людина жити без вітаміну А?
Змістові питання
- Які речовини відносять до вітамінів?
- Які групи вітамінів існують?
- Яка формула вітаміну А?
- В яких продуктах харчування мітиться вітамін А?
- Яка добова норма вітаміну А для організму людини?
Навчальні цілі
- Ознайомити основними органічними речовинами необхідними для життєдіяльності організму
- Розглянути основні групи вітамінів іх будову і властивості.
- Формувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення предмета.
- Формувати вміння користуватися додатковою літературою, аналізувати одержані знання.
- Формувати вміння працювати в колективі.
- Розвивати навички самостійної дослідницької роботи.
- Формувати основи критичного мислення (оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання)
- Доцільно використовувати цифрові технології, інструменти та/або комунікаційні мережі для доступу, управління, інтегрування, оцінювання.
- Використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, розумінням
етичних,правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації.
- Опановувати основи авторського права.
- Вміти правильно оформлювати список використаних джерел.
- Навчитися презентувати свою роботу (презентація, буклет).
План вивчення теми
Діяльність вчителя
Вчитель роздає дітям брошури для батьків, які пояснюють особливості методу проектів, та як він буде використовуватися при вивченні теми; пересвідчується, що учні знають, правила техніки безпеки під час виконання проекту. Перевіряє, чи знають учні, як шукати інформацію в Інтернеті, зберігати її та документувати. Просить учнів підготувати наперед журнали досліджень, щоб занотовувати свої спостереження, і думати над питаннями і спільними дискусіями у рамках навчального проекту.Вчитель розробляє і дає учням підготовчі документи плану впровадження та інструкції, ставить перед учнями ключове запитання:Чи зможемо ми зберегти здоров’я? Проводить з учнями мозковий штурм. Вчитель показує вступну презентацію, в ході якої проводить з класом обговорення наступних запитань: -Чи може людина жити без вітаміну А? -Який вплив вітаміну А на організм людини? Учні мають ознайомитися і розглянути питання будови, знаходження і впливу вітамінів на організм людини. Для кожної групи розроблене власне завдання. Група 1.(Шукачі) 1. Знайти в різних джерелах матеріал по темі «Вітаміни». 2. Скласти тижневий раціон споживання продуктів харчування для одного учня. Група 2. ( Дослідники) 1. Дослідницьким шляхом визначити кількість спожитого вітаміну А за тиждень в домашніх умовах. 2. Результати щоденних досліджень сумувати і підготувати звіт. Перед початком роботи вчитель: - обов'язково знайомить дітей з Законом про авторське право; - пояснює, як правильно оформити список використаних джерел (пропонуємо для заповнення шаблон таблиці); - навчає критично оцінювати сайти та інші посилання під час роботи в Інтернеті (надаємо необхідні форми); - нагадує про безпечну поведінку в Інтернеті; - роздає учням форму оцінювання, щоб допомогти їм спланувати та відстежити результати своєї діяльності.
Діяльність учнів
Скопіюйте діяльність учнів з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файл "Учнівська робота"
- Учнівська робота
Оцінювання
Скопіюйте стислий опис оцінювання з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли:ЗХД-таблиця, організаційна діаграма, документ диференціації (2 шт.), документ для фасилітації, критерії оцінювання учнівської роботи
- Анкета по темі вітаміни
- ЗХД-таблиця
- Організаційна діаграма
- Документ диференціації (завдання для обдарованих учнів)
- Документ диференціації (завдання для учнів з особливими потребами)
- Документ для фасилітації
- Критерії оцінювання учнівської роботи
Корисні ресурси
Друковані джерела:
- Стеценко І. В., Овчаренко І. Ю. Уроки хімії за інтегральною технологією. 11 клас. Частина ІІ. – Х.: Вид. група “Основа”, 2011.- 111 с.
- Лашевська Г. А. Хімія: Підручник для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту / Г. А. Лашевська, А. А. Лашевська.- К.: Генеза. 2011. -160с.
Інтернет-ресурси:
- http://groh.ru/gro/chem/chem5.html
- http://physchem.narod.ru/Source/History/big_index.html
- http://physchem.narod.ru/Source/History/links.html