Портфоліо навчального проекту "Чудовий вітамін А" — различия между версиями
Manikova (обсуждение | вклад) (→Оцінювання) |
Dominic28 (обсуждение | вклад) |
||
Строка 1: | Строка 1: | ||
− | |||
− | |||
== Автор проекту== | == Автор проекту== | ||
Манько Володимир Андрійович | Манько Володимир Андрійович | ||
Строка 14: | Строка 12: | ||
==Стислий опис проекту == | ==Стислий опис проекту == | ||
+ | ''Скопіюйте стислий опис з документу "План вивчення теми"'' | ||
== Питання проекту == | == Питання проекту == | ||
Строка 25: | Строка 24: | ||
==План вивчення теми (вставити файл)== | ==План вивчення теми (вставити файл)== | ||
+ | ''Розмістить в Гугул документах, та вставте посилання на документи: План вивчення теми та План впровадження теми'' | ||
+ | |||
+ | *План вивчення теми | ||
+ | *План впровадження | ||
==Навчальні цілі== | ==Навчальні цілі== | ||
+ | ''Скопіюйте навчальні цілі з документу "План вивчення теми"'' | ||
==Діяльність вчителя== | ==Діяльність вчителя== | ||
+ | ''Скопіюйте діяльність вчителя з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли: Презентація вчителя, буклет вчителя'' | ||
+ | |||
+ | *Буклет про метод проектів | ||
+ | *Презентація вчителя | ||
==Діяльність учнів== | ==Діяльність учнів== | ||
+ | ''Скопіюйте діяльність учнів з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файл "Учнівська робота"'' | ||
+ | *Учнівська робота | ||
+ | |||
==Оцінювання== | ==Оцінювання== | ||
+ | ''Скопіюйте стислий опис оцінювання з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли:ЗХД-таблиця, організаційна діаграма, документ диференціації (2 шт.), документ для фасилітації, критерії оцінювання учнівської роботи'' | ||
+ | |||
*[https://docs.google.com/forms/d/1-GVRxPYiNyRHgg_XbqZX1dlkPiazJHAbIX7l7icYdvc/viewform Анкета по темі вітаміни] | *[https://docs.google.com/forms/d/1-GVRxPYiNyRHgg_XbqZX1dlkPiazJHAbIX7l7icYdvc/viewform Анкета по темі вітаміни] | ||
+ | *ЗХД-таблиця | ||
+ | *Організаційна діаграма | ||
+ | *Документ диференціації (завдання для обдарованих учнів) | ||
+ | *Документ диференціації (завдання для учнів з особливими потребами) | ||
+ | *Документ для фасилітації | ||
+ | *Критерії оцінювання учнівської роботи | ||
==Корисні ресурси== | ==Корисні ресурси== | ||
+ | ''Скопіюйте перелік друкованих матеріалів та Інтернет-ресурсів з документу "План вивчення теми"'' | ||
== Інші документи == | == Інші документи == | ||
− | + | *[http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B3_%D0%B7%D0%B0_10_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%96%D1%94%D1%8E_%22%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%22,_%D0%97%D0%9E%D0%86%D0%9F%D0%9F%D0%9E,_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%97,_%D0%BB%D1%8E%D1%82%D0%B8%D0%B9_2013 Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів хімії, лютий 2013] | |
− | + | *[http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B3_%D0%B7%D0%B0_10_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%96%D1%94%D1%8E_%22%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%22,_%D0%97%D0%9E%D0%86%D0%9F%D0%9F%D0%9E,_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%97,_%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%8C_2013 Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів хімії, березень 2013] | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
[[Категория:Интел]] | [[Категория:Интел]] | ||
+ | [[Категория:Хімія]] |
Версия 18:19, 25 января 2014
Содержание |
Автор проекту
Манько Володимир Андрійович
Назва проекту
Чудовий вітамін А
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Хімія
Вік учнів, клас
16-17 років.11 клас.
Стислий опис проекту
Скопіюйте стислий опис з документу "План вивчення теми"
Питання проекту
Ключове питання
Чи зможемо ми зберегти здоров'я?
Тематичні питання
Змістові питання
План вивчення теми (вставити файл)
Розмістить в Гугул документах, та вставте посилання на документи: План вивчення теми та План впровадження теми
- План вивчення теми
- План впровадження
Навчальні цілі
Скопіюйте навчальні цілі з документу "План вивчення теми"
Діяльність вчителя
Скопіюйте діяльність вчителя з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли: Презентація вчителя, буклет вчителя
- Буклет про метод проектів
- Презентація вчителя
Діяльність учнів
Скопіюйте діяльність учнів з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файл "Учнівська робота"
- Учнівська робота
Оцінювання
Скопіюйте стислий опис оцінювання з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли:ЗХД-таблиця, організаційна діаграма, документ диференціації (2 шт.), документ для фасилітації, критерії оцінювання учнівської роботи
- Анкета по темі вітаміни
- ЗХД-таблиця
- Організаційна діаграма
- Документ диференціації (завдання для обдарованих учнів)
- Документ диференціації (завдання для учнів з особливими потребами)
- Документ для фасилітації
- Критерії оцінювання учнівської роботи
Корисні ресурси
Скопіюйте перелік друкованих матеріалів та Інтернет-ресурсів з документу "План вивчення теми"