Портфоліо навчального проекту "Чудовий вітамін А"
Содержание |
Автор проекту
Манько Володимир Андрійович
Назва проекту
Чудовий вітамін А
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Хімія
Вік учнів, клас
16-17 років.11 клас.
Стислий опис проекту
11 кл. Тема "Вітаміни" Проект спрямований на формування уявлення про вітаміни їх хімічний склад, вміст в продуктах харчування та фізіологічну роль в життєдіяльності організму. Учасники проекту збирають всю необхідну інформацію про особливості і значення вітамінв в організмі Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються у 2 групи по три учня, робота груп координується вчителем. Учні проводять огляд літератури та інтернет–ресурсів з приводу даних питань, підтверджують дані власними дослідженнями і складають звіт. Для підготовки звіту учні створюють презентацію (бюлетень, буклет або веб-сайт) для показу в навчальному закладі.
Питання проекту
Ключове питання
Чи зможемо ми зберегти здоров'я?
Тематичні питання
- Чи може людина жити без вітаміну А?
Змістові питання
- Які речовини відносять до вітамінів?
- Які групи вітамінів існують?
- Яка формула вітаміну А?
- В яких продуктах харчування мітиться вітамін А?
- Яка добова норма вітаміну А для організму людини?
Навчальні цілі
- Ознайомити основними органічними речовинами необхідними для життєдіяльності організму
- Розглянути основні групи вітамінів іх будову і властивості.
- Формувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення предмета.
- Формувати вміння користуватися додатковою літературою, аналізувати одержані знання.
- Формувати вміння працювати в колективі.
- Розвивати навички самостійної дослідницької роботи.
- Формувати основи критичного мислення (оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання)
- Доцільно використовувати цифрові технології, інструменти та/або комунікаційні мережі для доступу, управління, інтегрування, оцінювання.
- Використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, розумінням
етичних,правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації.
- Опановувати основи авторського права.
- Вміти правильно оформлювати список використаних джерел.
- Навчитися презентувати свою роботу (презентація, буклет).
План вивчення теми
Діяльність вчителя
Скопіюйте діяльність вчителя з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли: Презентація вчителя, буклет вчителя
- Буклет про метод проектів
- Презентація вчителя
Діяльність учнів
Скопіюйте діяльність учнів з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файл "Учнівська робота"
- Учнівська робота
Оцінювання
Скопіюйте стислий опис оцінювання з документу "План вивчення теми", розмістить в Гугл документах файли:ЗХД-таблиця, організаційна діаграма, документ диференціації (2 шт.), документ для фасилітації, критерії оцінювання учнівської роботи
- Анкета по темі вітаміни
- ЗХД-таблиця
- Організаційна діаграма
- Документ диференціації (завдання для обдарованих учнів)
- Документ диференціації (завдання для учнів з особливими потребами)
- Документ для фасилітації
- Критерії оцінювання учнівської роботи
Корисні ресурси
Скопіюйте перелік друкованих матеріалів та Інтернет-ресурсів з документу "План вивчення теми"