Портфоліо навчального проекту " Sports differ " — различия между версиями
(→Ключове питання) |
(→Тематичні питання) |
||
Строка 22: | Строка 22: | ||
===''Тематичні питання''=== | ===''Тематичні питання''=== | ||
+ | Life after sport: glory or oblivion? Життя після спорту:слава чи забуття? | ||
+ | Extreme or not extreme: what is your choice? Екстрим чи ні: який твій вибір? | ||
+ | How to choose the sports club right? Як правильно обрати спортивний клуб? | ||
===''Змістові питання''=== | ===''Змістові питання''=== |
Версия 16:04, 5 сентября 2017
Содержание |
Автор проекту
Мечева Олена Володимирівна
Бондаренко Вікторія Михайлівна
Назва проекту
"Sports differ"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Англійська мова, інформатика, основи здоров'я, фізкультура.
Вік учнів, клас
7-клас (12-13 років)
Стислий опис проекту
Проект з теми ” Спорт”, розрахований для учнів 7, передбачає ознайомлення учнів з видами спорту, біографіями видатних спортсменів світу. Під час роботи учні ознайомлюються з інформацією, взяту з різних джерел, критично її оцінюють, проводять аналіз, роблять висновки, представляють свої роботи у вигляді презентації, буклету, вікі-статті та блогу.
Питання проекту
Ключове питання
Is sport health or danger? Спорт – це здоров’я чи небезпека?
Тематичні питання
Life after sport: glory or oblivion? Життя після спорту:слава чи забуття? Extreme or not extreme: what is your choice? Екстрим чи ні: який твій вибір? How to choose the sports club right? Як правильно обрати спортивний клуб?
Змістові питання
План вивчення теми (вставити файл)
Навчальні цілі
Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування у них національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів. Освітня функція • познайомити учнів з інформацією про традиційні та екстремальні види спорту та видатних спортсменів країни виучуваної мови; • залучати учнів до діалогу культур (рідної та іншомовної); • формувати вміння працювати з підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо). Виховна функція • формувати в учнів позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, повагу до народу, носія цієї мови, толерантного ставлення до його культури, звичаїв і способу життя. Розвивальна функція • розвивати в учнів мовні, інтелектуальні і пізнавальні здібності; • здатність переносити знання й уміння у нову ситуацію шляхом виконання проблемно- пошукової діяльності
Діяльність вчителя
На початку проекту
В ході проекту
Kahoot. Sport
Наприкінці проекту
буклет
Блог
Діяльність учнів
На початку проекту
В ході проекту
Таблиця хзд
Наприкінці проекту