Портфоліо навчального проекту за темою:"Подорож у Диво-країну" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м (Діяльність вчителя)
м (Навчальні цілі)
Строка 29: Строка 29:
  
 
==Навчальні цілі==
 
==Навчальні цілі==
 +
Розвивати інтерес до німецької культури.
 +
Виховувати повагу до інших народів.
 +
Розвивати навички монологічного та писемного мовлення.
  
 
==Діяльність вчителя==
 
==Діяльність вчителя==

Версия 22:36, 15 ноября 2014

Содержание

Автор проекту=

Меркулова Вікторія Станіславівна

Назва проекту

Подорож у Диво-країну

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Німецька мова

Вік учнів, клас

10-11 років, 5 клас

Стислий опис проекту

Ознайомлення учнів з найгарнішими та дивовижними святами країни, мова якої вивчається перший рік у п;ятому класі. Узагальнити свою роботу у вигляді презентації, публікації та блогу.

Питання проекту

Ключове питання

«Чи можливе наше життя без свят?»

Тематичні питання

1. Дивовижні свята Німеччини. Які вони? 2. Чи можна провести Октоберфест в Запоріжжі? 3. Миколай, Миколай, чим порадуєш ти нас?

Змістові питання

1. Коли святкується Різдво на Україні та в Німеччині? 2. Які особливості святкування Дня св. Ніколауса в Німеччині? 3. Якою є традиційна символіка свята Великодня в Україні та в Німеччині?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Розвивати інтерес до німецької культури. Виховувати повагу до інших народів. Розвивати навички монологічного та писемного мовлення.

Діяльність вчителя

Підготовчий етап: 1. Вибір теми відповідно програми та Держстандарту. 2. Постановка мети та основних питань проекту. 3. Розробка завдань проекту. 4. Підготовка документації для виявлення потреб учнів. 5. Створення вчительської презентації та буклета. 6.Підготовка плану впровадження проекту. 7. Розробка критеріїв оцінювання. 8. Підготовка документів для самооцінювання учнівської діяльності. 9. Підготовка завдань в залежності від особливих потреб учнів. Етап реалізації: 1. Знайомство з вчительською презентацією. 2. Постановка завдання учасникам проекту. 3. Обєднання учасників в групи. 4. Розподілення обовязків між учасниками в групах. 5. Обговорення та та постановка задач перед групами. 6. Створення графіка виконання процесу. 7. Планування представлення результатів роботи групами. 8. Використання документів для фасилітації учнів з різними потребами. 9. Консультування учнів та спостереження за учнями. Підсумковий етап: - Оцінювання учнівської роботи. - Обговорення результатів проекту. - Проведення відкритого уроку.

Діяльність учнів

Оцінювання

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014