Портфоліо навчального проекту за темою:"Подорож у Диво-країну" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м (Діяльність вчителя)
м (Діяльність вчителя)
Строка 35: Строка 35:
 
==Діяльність вчителя==
 
==Діяльність вчителя==
 
*[https://drive.google.com/file/d/0By51SJiR6iGZYjJkSHRWektmVTg/view?usp=sharing Буклет вчителя]
 
*[https://drive.google.com/file/d/0By51SJiR6iGZYjJkSHRWektmVTg/view?usp=sharing Буклет вчителя]
  Вхідна анкета]
+
  [https://drive.google.com/file/d/0By51SJiR6iGZbE9NTWlXZUd4YWs/view?usp=sharing Вхідна анкета]
 
Підготовчий етап:
 
Підготовчий етап:
 
1. Вибір теми відповідно програми та Держстандарту.
 
1. Вибір теми відповідно програми та Держстандарту.

Версия 23:06, 15 ноября 2014

Содержание

Автор проекту=

Меркулова Вікторія Станіславівна

Назва проекту

Подорож у Диво-країну

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Німецька мова

Вік учнів, клас

10-11 років, 5 клас

Стислий опис проекту

Ознайомлення учнів з найгарнішими та дивовижними святами країни, мова якої вивчається перший рік у п;ятому класі. Узагальнити свою роботу у вигляді презентації, публікації та блогу.

Питання проекту

Ключове питання

«Чи можливе наше життя без свят?»

Тематичні питання

1. Дивовижні свята Німеччини. Які вони? 2. Чи можна провести Октоберфест в Запоріжжі? 3. Миколай, Миколай, чим порадуєш ти нас?

Змістові питання

1. Коли святкується Різдво на Україні та в Німеччині? 2. Які особливості святкування Дня св. Ніколауса в Німеччині? 3. Якою є традиційна символіка свята Великодня в Україні та в Німеччині?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Розвивати інтерес до німецької культури. Виховувати повагу до інших народів. Розвивати навички монологічного та писемного мовлення.

Діяльність вчителя

Вхідна анкета

Підготовчий етап: 1. Вибір теми відповідно програми та Держстандарту. 2. Постановка мети та основних питань проекту. 3. Розробка завдань проекту. 4. Підготовка документації для виявлення потреб учнів. 5. Створення вчительської презентації та буклета. 6.Підготовка плану впровадження проекту. 7. Розробка критеріїв оцінювання. 8. Підготовка документів для самооцінювання учнівської діяльності. 9. Підготовка завдань в залежності від особливих потреб учнів. Етап реалізації: 1. Знайомство з вчительською презентацією. 2. Постановка завдання учасникам проекту. 3. Обєднання учасників в групи. 4. Розподілення обовязків між учасниками в групах. 5. Обговорення та та постановка задач перед групами. 6. Створення графіка виконання процесу. 7. Планування представлення результатів роботи групами. 8. Використання документів для фасилітації учнів з різними потребами. 9. Консультування учнів та спостереження за учнями. Підсумковий етап: - Оцінювання учнівської роботи. - Обговорення результатів проекту. - Проведення відкритого уроку.

Діяльність учнів

Підготовчий етап: 1. Відповісти на запитання вхідної анкети. 2. Знайомляться з буклетом про метод проектів. 3. Знайомляться з учительською презентацією. 4. Обєднуються в групи та вибирають лідера, розподіляють обовязки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі. 5. Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями. Етап реалізації: 1. Отримують консультації у вчителя. 2. Знайомляться з різними джерелами інформації в бібліотеці, Інтернеті. 3. Створюють групові роботи: буклет, презентацію, вікі-статтю, блог. 4. Готуються до публічної презентації своїх робіт, запрошують до презентації гостей. Підсумковий етап: - кожна група презентує результати власної роботи. - оцінюють свою свою роботу над проектом. - обговорюють можливість продовження роботи над цим проектом.

Оцінювання

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014