Портфоліо навчального проекту за темою: "Віртуальна подорож Німеччиною та Україною" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м (Тематичні питання)
м (Змістові питання)
Строка 36: Строка 36:
  
 
===''Змістові питання''===
 
===''Змістові питання''===
 +
Географічне положення Німеччини/ України.
 +
Wo liegt Deutschland/die Ukraine? /Die Geografische Lage der Länder.
 +
 +
Які державні символи цих країн ви знаєте?
 +
Welche Staatssymbole (Staatsfahnen/ Wappen) haben diese Länder?
 +
 +
Розміри територій цих країн.
 +
Wie groß ist das Territorium dieser Länder?
 +
 +
Кількість населення цих країн.
 +
Wie viele Menschen wohnen in diesen Ländern?
 +
 +
Якими мовами розмовляють в цих країнах?
 +
Welche Sprachen spricht man in diesen Ländern?
 +
 +
Які столиці мають ці країни?
 +
Wie heißen die Hauptstädte dieser Länder?
 +
 +
Які визначні місця ви знаєте?
 +
Welche Sehenswürdigkeiten der Länder kennt ihr?
 +
 +
Які свята та традиціі цих країн ви знаєте?
 +
Welche Feste und Bräuche dieser Völker kennt ihr?
 +
 +
Які цікаві факти ви знаєте про столиці цих країн?
 +
Kennt ihr interessante Tatsachen über die Hauptstädte der Länder?
  
 
==План вивчення теми (вставити файл)==
 
==План вивчення теми (вставити файл)==

Версия 13:16, 31 октября 2014

Содержание

Автор проекту

  • Чушенко Юлія Миколаївна

Назва проекту

  • Подорож Німеччиною та Україною

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Географія, історія.

Вік учнів, клас

Стислий опис проекту

Проект "Подорож Німеччиною та Україною " спрямований - на формування більш повних знань про власну країну та країну, мова якої вивчається; - на володіння найбільш уживаною лексикою у межах визначеної тематики і сфери спілкування;

- на розвиток комунікативних навичок за темою, а також уміння працювати в групах; - вдосконалення навичок збирання даних кількома способами, аналізу, впорядкування, осмислення та опрацювання відомостей про країни; - розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності; - на стимулювання в учнів інтересу до оволодіння німецькою мовою; - на виховання культури спілкування. Вчитель виявляє готовність учнів до роботи в проекті за допомогою анкети. Вчитель пропонує учням ознайомитись зі змістом проекту. Учні обговорюють презентацію, результати анкетування, аналізують ключовий, тематичні питання проекту, пропонують свої ідеї. Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються у три групи до чотирьох чоловік. Робота координується вчителем. Учні проводять огляд літератури, інтернет-ресурсів для збору необхідної інформації та даних про Німеччину та Україну, столиці, українські та німецькі народи. Учні підтверджують літературні дані власними дослідженнями і складають звіт. Для підготовки звіту учні складають діаграми за результатами опитувань, створюють презентації, готують публікації з інформацією. Результати представляються в навчальному закладі.

Питання проекту

Ключове питання

В гостях добре, а удома краще? Daheim ist es am besten…Stimmt das?

Тематичні питання

- Що ти знаєш про Німеччину та Україну (географічне положення, країни-сусідки, державна символіка, державна мова, валюта)?
- Що ти знаєш про народи Німеччини та України (населення, менталітет, традиції, свята)?
- Що ти знаєш про столиці Німеччини та України (символи, столиці, історія, визначні місця)?

Змістові питання

Географічне положення Німеччини/ України. Wo liegt Deutschland/die Ukraine? /Die Geografische Lage der Länder.

Які державні символи цих країн ви знаєте? Welche Staatssymbole (Staatsfahnen/ Wappen) haben diese Länder?

Розміри територій цих країн. Wie groß ist das Territorium dieser Länder?

Кількість населення цих країн. Wie viele Menschen wohnen in diesen Ländern?

Якими мовами розмовляють в цих країнах? Welche Sprachen spricht man in diesen Ländern?

Які столиці мають ці країни? Wie heißen die Hauptstädte dieser Länder?

Які визначні місця ви знаєте? Welche Sehenswürdigkeiten der Länder kennt ihr?

Які свята та традиціі цих країн ви знаєте? Welche Feste und Bräuche dieser Völker kennt ihr?

Які цікаві факти ви знаєте про столиці цих країн? Kennt ihr interessante Tatsachen über die Hauptstädte der Länder?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Оцінювання

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014