Портфоліо навчального проекту за темою: "Віртуальна подорож Німеччиною та Україною"

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

  • Чушенко Юлія Миколаївна

Назва проекту

  • Подорож Німеччиною та Україною

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Географія, історія.

Вік учнів, клас

Стислий опис проекту

Проект "Подорож Німеччиною та Україною " спрямований - на формування більш повних знань про власну країну та країну, мова якої вивчається; - на володіння найбільш уживаною лексикою у межах визначеної тематики і сфери спілкування;

- на розвиток комунікативних навичок за темою, а також уміння працювати в групах; - вдосконалення навичок збирання даних кількома способами, аналізу, впорядкування, осмислення та опрацювання відомостей про країни; - розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності; - на стимулювання в учнів інтересу до оволодіння німецькою мовою; - на виховання культури спілкування. Вчитель виявляє готовність учнів до роботи в проекті за допомогою анкети. Вчитель пропонує учням ознайомитись зі змістом проекту. Учні обговорюють презентацію, результати анкетування, аналізують ключовий, тематичні питання проекту, пропонують свої ідеї. Для кращої роботи у проекті учасники об’єднуються у три групи до чотирьох чоловік. Робота координується вчителем. Учні проводять огляд літератури, інтернет-ресурсів для збору необхідної інформації та даних про Німеччину та Україну, столиці, українські та німецькі народи. Учні підтверджують літературні дані власними дослідженнями і складають звіт. Для підготовки звіту учні складають діаграми за результатами опитувань, створюють презентації, готують публікації з інформацією. Результати представляються в навчальному закладі.

Питання проекту

Ключове питання

Тематичні питання

Змістові питання

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Оцінювання

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014