Портфоліо навчального проекту за темою: "Здоровий спосіб життя" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м (Діяльність вчителя)
м (Діяльність учнів)
Строка 67: Строка 67:
 
==Діяльність учнів==
 
==Діяльність учнів==
 
*[http://hto96.blogspot.com/ Учнівський блог "Mit Kopf freundlich sein"]
 
*[http://hto96.blogspot.com/ Учнівський блог "Mit Kopf freundlich sein"]
 +
До початку проекту
 +
 +
• Відповідають на запитання анкети.
 +
 +
• Знайомляться з буклетом про роботу над  проектом.
 +
 +
На початку проекту
 +
 +
• Знайомляться з учительською презентацією «Gesunde Lebensweise».
 +
 +
• Об'єднуються у 3 групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом  в кожній групі.
 +
 +
• Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.
 +
 +
В ході проекту
 +
 +
• Консультуються у вчителя.
 +
 +
• Виконують творчі завдання:
 +
 +
1 група: Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?
 +
 +
2 група: Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?
 +
 +
3 група:  Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?
 +
 +
- Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки.
 +
 +
• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклети, презентації, вікі-статті, блоги.
 +
 +
• Готуються до публічної презентації своїх робіт.
 +
 +
• Запрошують на презентацію гостей.
 +
 +
В кінці проекту
 +
 +
• Презентують усією групою свої роботи.
 +
 +
• Підводять підсумки проекту.
  
 
==Оцінювання==
 
==Оцінювання==

Версия 19:56, 7 ноября 2014

Содержание

Автор проекту

Карасьова Зінаїда Петрівна

Назва проекту

«Здоровий спосіб життя»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Німецька мова

Вік учнів, клас

14 років,8 клас

Стислий опис проекту

Даний проект реалізується у 8 класі з теми «Спосіб життя». Учні знайомляться з додатковою літературою, вивчають матеріал, який поданий у підручнику, працюють з Інтернет-ресурсами, створюють власні презентації, публікації, блоги.

Питання проекту

Ключове питання

Wir essen, um zu leben oder leben, um zu essen?

Тематичні питання

• Warum ist es so wichtig, gesunde Lebensweise zu führen?

• Was ist gefährlich für den menschlichen Körper?

• Ist Sport wichtig für die gesunde Lebensweise?

Змістові питання

• Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?

• Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?

• Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Діяльність вчителя

До початку проекту

• Переглядає основні документи щодо проектної діяльності учнів, навчальну програму з даного предмету, Державний освітній стандарт .

• Готує буклет про роботу над проектом, розробляє анкету з теми «Здоровий спосіб життя», створює дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію. На початку проекту • Демонструє учням учительську презентацію «Gesunde Lebensweise», яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування).

• Допомогає учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі.


В ході проекту

• Консультує учнів під час роботи над проектом, відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів.

• Заохочує привітальними листівками на блозі проекту та на дошці оголошень у школі.

• Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.

Наприкінці проекту

• Проводить презентацію проекту для запрошених (школярі, батьки учнів, адміністрація закладу).

• Підводить підсумки проекту, рефлексує разом з учнями.

• Планує наступний проект.

Діяльність учнів

До початку проекту

• Відповідають на запитання анкети.

• Знайомляться з буклетом про роботу над проектом.

На початку проекту

• Знайомляться з учительською презентацією «Gesunde Lebensweise».

• Об'єднуються у 3 групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі.

• Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.

В ході проекту

• Консультуються у вчителя.

• Виконують творчі завдання:

1 група: Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?

2 група: Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?

3 група: Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?

- Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки.

• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклети, презентації, вікі-статті, блоги.

• Готуються до публічної презентації своїх робіт.

• Запрошують на презентацію гостей.

В кінці проекту

• Презентують усією групою свої роботи.

• Підводять підсумки проекту.

Оцінювання

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014