Портфоліо навчального проекту за темою: "Здоровий спосіб життя" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(создание страницы)
 
м (Навчальні цілі)
 
(не показаны 48 промежуточных версий 1 участника)
Строка 1: Строка 1:
 
== Автор проекту==
 
== Автор проекту==
 +
Карасьова Зінаїда Петрівна
  
 
==Назва проекту==
 
==Назва проекту==
 +
«Здоровий спосіб життя»
  
 
== Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети ==
 
== Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети ==
 +
 +
Основний предмет: німецька мова
 +
 +
Дотичний предмет: основи здоров'я
  
 
==Вік учнів, клас==
 
==Вік учнів, клас==
 +
13-15 років,8 клас
  
 
==Стислий опис проекту ==
 
==Стислий опис проекту ==
 +
Даний проект реалізується у 8 класі з теми «Спосіб життя». Учні знайомляться з додатковою літературою, вивчають матеріал, який поданий у підручнику, працюють з Інтернет-ресурсами, створюють власні презентації, публікації, блоги.
  
 
== Питання проекту ==
 
== Питання проекту ==
  
 
===''Ключове питання''===
 
===''Ключове питання''===
 +
Wir essen, um zu leben oder leben, um zu essen?
  
 
===''Тематичні питання''===
 
===''Тематичні питання''===
 +
• Warum ist es so wichtig, gesunde Lebensweise zu führen?
 +
 +
• Was ist gefährlich für den menschlichen Körper?
 +
 +
• Ist Sport wichtig für die gesunde Lebensweise?
  
 
===''Змістові питання''===
 
===''Змістові питання''===
 +
• Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?
 +
 +
• Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?
 +
 +
• Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?
  
 
==План вивчення теми (вставити файл)==
 
==План вивчення теми (вставити файл)==
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELNHhkUGhSQmRXREE/edit План вивчення]
 +
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELT1ZDNm40dkdqN1E/edit План впровадження]
  
 
==Навчальні цілі==
 
==Навчальні цілі==
 +
Вчити:
 +
 +
- знаходити необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру;
 +
 +
- передавати  її зміст у письмовій формі;
 +
 +
- приймати рішення;
 +
 +
- співпрацювати в команді;
 +
 +
- проявляти ініціативу;
 +
 +
- публічно виступати;
 +
 +
- оцінювати власну діяльність та діяльність членів групи;
 +
 +
- працювати з Інтернет – ресурсами.
 +
 +
Формувати уявлення про користь здорового харчування.
 +
 +
Розвивати:
 +
 +
-      комунікативні вміння за даною темою;
 +
 +
-      бажання до подальшого самовдосконалення у володінні німецькою мовою;
 +
 +
-      навички критичного мислення.
 +
 +
Виховувати позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування.
 +
 +
Спонукати учнів до ведення здорового способу життя.
  
 
==Діяльність вчителя==
 
==Діяльність вчителя==
 +
До початку проекту:
 +
 +
• Переглядає основні документи  щодо проектної діяльності учнів,  навчальну програму з даного предмету, Державний  освітній стандарт .
 +
 +
• Готує буклет про роботу над проектом, розробляє анкету з теми «Здоровий спосіб життя»,  створює дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію.
 +
На початку проекту
 +
• Демонструє учням учительську презентацію «Gesunde Lebensweise», яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування).
 +
 +
• Допомогає учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі.
 +
 +
 +
В ході проекту:
 +
 +
• Консультує учнів під час роботи над проектом, відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів.
 +
 +
• Заохочує привітальними листівками на блозі проекту та на дошці оголошень у школі.
 +
 +
• Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.
 +
 +
Наприкінці проекту:
 +
 +
• Проводить презентацію проекту для запрошених (школярі, батьки учнів, адміністрація закладу).
 +
 +
• Підводить підсумки проекту, рефлексує разом з учнями.
 +
 +
• Планує наступний проект.
 +
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELblBxOXRIYWxHSDg/edit Вхідна анкета]
 +
 +
*[https://drive.google.com/?tab=mo&authuser=0#recent Результати анкетування]
 +
 +
*[https://docs.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELN0Y0Z0VRSGFINWc/edit Презентація "Здоровий спосіб життя"]
 +
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELS2hQOVVtZmJxWjQ/edit Буклет "Метод проектів"]
 +
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELMHVoUHVISTE0OW8/edit Фасилітація]
 +
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELOE1HcmlaS1ktc2c/edit Дидактичне завдання №1]
 +
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELdkloQ3h2WmJMY28/edit Дидактичне завдання № 2]
  
 
==Діяльність учнів==
 
==Діяльність учнів==
  
 +
До початку проекту:
 +
 +
• Відповідають на запитання анкети.
 +
 +
• Знайомляться з буклетом про роботу над  проектом.
 +
 +
На початку проекту:
 +
 +
• Знайомляться з учительською презентацією «Gesunde Lebensweise».
 +
 +
• Об'єднуються у 3 групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом  в кожній групі.
 +
 +
• Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.
 +
 +
В ході проекту:
 +
 +
• Консультуються у вчителя.
 +
 +
• Виконують творчі завдання:
 +
 +
1 група: Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?
 +
 +
2 група: Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?
 +
 +
3 група:  Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?
 +
 +
- Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки.
 +
 +
• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклети, презентації, вікі-статті, блоги.
 +
 +
• Готуються до публічної презентації своїх робіт.
 +
 +
• Запрошують на презентацію гостей.
 +
 +
В кінці проекту:
 +
 +
• Презентують усією групою свої роботи.
 +
 +
• Підводять підсумки проекту.
 +
 +
*[http://hto96.blogspot.com/ Учнівський блог "Mit Kopf freundlich sein"]
 +
 +
*[https://docs.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELWDNjYUdjN3UzZ1U/edit Презентація "Правила здорового способу життя"]
 +
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELVHFYT25uTDBHWkU/edit Буклет учня "Gesunde Ernährung leicht gemacht" Для того,щоб ознайомитися з цим файлом, скачайте його]
  
 
==Оцінювання==
 
==Оцінювання==
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELdW1VQXFoUGNNc0E/view?usp=sharing Оцінювання роботи в групах]
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELQjNtek5DZkZFWnc/view?usp=sharing Форма відгуку від однокласника]
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELQkVsYVdOSTlzZDQ/view?usp=sharing Форма оцінювання спільної діяльності]
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELUU5TeVhPRV9tZWs/view?usp=sharing Рефлексія]
 +
*[https://drive.google.com/file/d/0BzIpNIydxYELWkgyZHE2Q1lOeUU/view?usp=sharing Оцінка презентації групи]
  
 
==Корисні ресурси==
 
==Корисні ресурси==
 +
*[http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1_%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F Здоровий спосіб життя]
 +
*[http://www.google.com.ua/search?q=здоровий+спосіб+життя&biw=1280&bih=677&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YPFRVMrHJqb6ywOY1YHoAg&ved=0CAYQ_AUoAQ%20 Картинки "Здоровий спосіб життя"]
 +
*[https://www.youtube.com/watch?v=uO9G0RSTnQ8 Відео про здоровий спосіб життя]
 +
*[http://uwm.com.ua/node/41 Cтаття "7 правил здорового способу життя"]
 +
*[http://www.epochtimes.com.ua/zdorovyi-sposib-zhyttya "Здоровий спосіб життя- простий шлях до довголіття"]
 +
*[http://healthy.pp.ua/ "Все про здоровий спосіб життя"]
 +
*[http://www.m-ukraine.com/25-prychyn-chomu-ukrayintsyu-potribno-vesty-zdorovyy-sposib-zhyttya.htm "25 причин, чому українцю потрібно вести здоровий спосіб життя"]
 +
*[http://www.frauenaerzte-im-netz.de/de_gesund-leben_29.html Gesund leben]
 +
*[http://deutsch-sprechen.ru/gesunde-lebensweise/ Gesunde Ernährung und gesunde Lebensweise]
  
 
== Інші документи ==
 
== Інші документи ==

Текущая версия на 21:25, 23 ноября 2014

Содержание

Автор проекту

Карасьова Зінаїда Петрівна

Назва проекту

«Здоровий спосіб життя»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет: німецька мова

Дотичний предмет: основи здоров'я

Вік учнів, клас

13-15 років,8 клас

Стислий опис проекту

Даний проект реалізується у 8 класі з теми «Спосіб життя». Учні знайомляться з додатковою літературою, вивчають матеріал, який поданий у підручнику, працюють з Інтернет-ресурсами, створюють власні презентації, публікації, блоги.

Питання проекту

Ключове питання

Wir essen, um zu leben oder leben, um zu essen?

Тематичні питання

• Warum ist es so wichtig, gesunde Lebensweise zu führen?

• Was ist gefährlich für den menschlichen Körper?

• Ist Sport wichtig für die gesunde Lebensweise?

Змістові питання

• Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?

• Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?

• Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Вчити:

- знаходити необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру;

- передавати її зміст у письмовій формі;

- приймати рішення;

- співпрацювати в команді;

- проявляти ініціативу;

- публічно виступати;

- оцінювати власну діяльність та діяльність членів групи;

- працювати з Інтернет – ресурсами.

Формувати уявлення про користь здорового харчування.

Розвивати:

- комунікативні вміння за даною темою;

- бажання до подальшого самовдосконалення у володінні німецькою мовою;

- навички критичного мислення.

Виховувати позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування.

Спонукати учнів до ведення здорового способу життя.

Діяльність вчителя

До початку проекту:

• Переглядає основні документи щодо проектної діяльності учнів, навчальну програму з даного предмету, Державний освітній стандарт .

• Готує буклет про роботу над проектом, розробляє анкету з теми «Здоровий спосіб життя», створює дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію. На початку проекту • Демонструє учням учительську презентацію «Gesunde Lebensweise», яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування).

• Допомогає учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі.


В ході проекту:

• Консультує учнів під час роботи над проектом, відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів.

• Заохочує привітальними листівками на блозі проекту та на дошці оголошень у школі.

• Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.

Наприкінці проекту:

• Проводить презентацію проекту для запрошених (школярі, батьки учнів, адміністрація закладу).

• Підводить підсумки проекту, рефлексує разом з учнями.

• Планує наступний проект.

Діяльність учнів

До початку проекту:

• Відповідають на запитання анкети.

• Знайомляться з буклетом про роботу над проектом.

На початку проекту:

• Знайомляться з учительською презентацією «Gesunde Lebensweise».

• Об'єднуються у 3 групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі.

• Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.

В ході проекту:

• Консультуються у вчителя.

• Виконують творчі завдання:

1 група: Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?

2 група: Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?

3 група: Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?

- Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки.

• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклети, презентації, вікі-статті, блоги.

• Готуються до публічної презентації своїх робіт.

• Запрошують на презентацію гостей.

В кінці проекту:

• Презентують усією групою свої роботи.

• Підводять підсумки проекту.

Оцінювання

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014