Портфоліо навчального проекту за темою: "Здоровий спосіб життя"
Содержание |
Автор проекту
Карасьова Зінаїда Петрівна
Назва проекту
«Здоровий спосіб життя»
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Основний предмет: німецька мова
Дотичний предмет: основи здоров'я
Вік учнів, клас
13-15 років,8 клас
Стислий опис проекту
Даний проект реалізується у 8 класі з теми «Спосіб життя». Учні знайомляться з додатковою літературою, вивчають матеріал, який поданий у підручнику, працюють з Інтернет-ресурсами, створюють власні презентації, публікації, блоги.
Питання проекту
Ключове питання
Wir essen, um zu leben oder leben, um zu essen?
Тематичні питання
• Warum ist es so wichtig, gesunde Lebensweise zu führen?
• Was ist gefährlich für den menschlichen Körper?
• Ist Sport wichtig für die gesunde Lebensweise?
Змістові питання
• Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?
• Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?
• Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?
План вивчення теми (вставити файл)
Навчальні цілі
Вчити:
- знаходити необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру;
- передавати її зміст у письмовій формі;
- приймати рішення;
- співпрацювати в команді;
- проявляти ініціативу;
- публічно виступати;
- оцінювати власну діяльність та діяльність членів групи;
- працювати з Інтернет – ресурсами.
Формувати уявлення про користь здорового харчування.
Розвивати:
- комунікативні вміння за даною темою;
- бажання до подальшого самовдосконалення у володінні німецькою мовою;
- навички критичного мислення.
Виховувати позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування.
Спонукати учнів до ведення здорового способу життя.
Діяльність вчителя
До початку проекту:
• Переглядає основні документи щодо проектної діяльності учнів, навчальну програму з даного предмету, Державний освітній стандарт .
• Готує буклет про роботу над проектом, розробляє анкету з теми «Здоровий спосіб життя», створює дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію. На початку проекту • Демонструє учням учительську презентацію «Gesunde Lebensweise», яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування).
• Допомогає учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі.
В ході проекту:
• Консультує учнів під час роботи над проектом, відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів.
• Заохочує привітальними листівками на блозі проекту та на дошці оголошень у школі.
• Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.
Наприкінці проекту:
• Проводить презентацію проекту для запрошених (школярі, батьки учнів, адміністрація закладу).
• Підводить підсумки проекту, рефлексує разом з учнями.
• Планує наступний проект.
Діяльність учнів
До початку проекту:
• Відповідають на запитання анкети.
• Знайомляться з буклетом про роботу над проектом.
На початку проекту:
• Знайомляться з учительською презентацією «Gesunde Lebensweise».
• Об'єднуються у 3 групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі.
• Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.
В ході проекту:
• Консультуються у вчителя.
• Виконують творчі завдання:
1 група: Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?
2 група: Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?
3 група: Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?
- Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки.
• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклети, презентації, вікі-статті, блоги.
• Готуються до публічної презентації своїх робіт.
• Запрошують на презентацію гостей.
В кінці проекту:
• Презентують усією групою свої роботи.
• Підводять підсумки проекту.
- Буклет учня "Gesunde Ernährung leicht gemacht" Для того,щоб ознайомитися з цим файлом, скачайте його
Оцінювання
- Оцінювання роботи в групах
- Форма відгуку від однокласника
- Форма оцінювання спільної діяльності
- Рефлексія
- Оцінка презентації групи
Корисні ресурси
- Здоровий спосіб життя
- Картинки "Здоровий спосіб життя"
- Відео про здоровий спосіб життя
- Cтаття "7 правил здорового способу життя"
- "Здоровий спосіб життя- простий шлях до довголіття"
- "Все про здоровий спосіб життя"
- "25 причин, чому українцю потрібно вести здоровий спосіб життя"
- Gesund leben
- Gesunde Ernährung und gesunde Lebensweise
Інші документи
Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014