Портфоліо навчального проекту за темою: "Здоровий спосіб життя"

Материал из ЗапоВики

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Карасьова Зінаїда Петрівна

Назва проекту

«Здоровий спосіб життя»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет: німецька мова

Дотичний предмет: основи здоров'я

Вік учнів, клас

13-15 років,8 клас

Стислий опис проекту

Даний проект реалізується у 8 класі з теми «Спосіб життя». Учні знайомляться з додатковою літературою, вивчають матеріал, який поданий у підручнику, працюють з Інтернет-ресурсами, створюють власні презентації, публікації, блоги.

Питання проекту

Ключове питання

Wir essen, um zu leben oder leben, um zu essen?

Тематичні питання

• Warum ist es so wichtig, gesunde Lebensweise zu führen?

• Was ist gefährlich für den menschlichen Körper?

• Ist Sport wichtig für die gesunde Lebensweise?

Змістові питання

• Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?

• Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?

• Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Вчити:

- знаходити необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру;

- передавати її зміст у письмовій формі;

- приймати рішення;

- співпрацювати в команді;

- проявляти ініціативу;

- публічно виступати;

- оцінювати власну діяльність та діяльність членів групи;

- працювати з Інтернет – ресурсами.

Формувати уявлення про користь здорового харчування.

Розвивати:

- комунікативні вміння за даною темою;

- бажання до подальшого самовдосконалення у володінні німецькою мовою;

- навички критичного мислення.

Виховувати позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування.

Спонукати учнів до ведення здорового способу життя.

Діяльність вчителя

До початку проекту:

• Переглядає основні документи щодо проектної діяльності учнів, навчальну програму з даного предмету, Державний освітній стандарт .

• Готує буклет про роботу над проектом, розробляє анкету з теми «Здоровий спосіб життя», створює дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію. На початку проекту • Демонструє учням учительську презентацію «Gesunde Lebensweise», яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування).

• Допомогає учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі.


В ході проекту:

• Консультує учнів під час роботи над проектом, відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів.

• Заохочує привітальними листівками на блозі проекту та на дошці оголошень у школі.

• Готує учнів до публічної презентації своїх робіт.

Наприкінці проекту:

• Проводить презентацію проекту для запрошених (школярі, батьки учнів, адміністрація закладу).

• Підводить підсумки проекту, рефлексує разом з учнями.

• Планує наступний проект.

Діяльність учнів

До початку проекту:

• Відповідають на запитання анкети.

• Знайомляться з буклетом про роботу над проектом.

На початку проекту:

• Знайомляться з учительською презентацією «Gesunde Lebensweise».

• Об'єднуються у 3 групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі.

• Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.

В ході проекту:

• Консультуються у вчителя.

• Виконують творчі завдання:

1 група: Was ist schädlich in erster Linie für unseren Organismus?

2 група: Welche Regel für die gesunde Lebensweise können sie nennen?

3 група: Wie soll sich der Mensch ernähren, um gesund zu bleiben?

- Знайомляться з різними джерелами інформації, вчаться її обробляти, робити висновки.

• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклети, презентації, вікі-статті, блоги.

• Готуються до публічної презентації своїх робіт.

• Запрошують на презентацію гостей.

В кінці проекту:

• Презентують усією групою свої роботи.

• Підводять підсумки проекту.

Оцінювання

Корисні ресурси

Інші документи

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014