Портфоліо навчального проекту за темою: "Свята та традиції"

Материал из ЗапоВики
Версия от 22:29, 10 декабря 2014; ***Svetlana*** (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Автор проекту

Беспалько Наталія Кирилівна

Назва проекту

Pasha bnk.jpg Великдень – свято весни

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Німецька мова (як друга мова),

географія та історія

Вік учнів, клас

5 клас, 10 – 11 років

Стислий опис проекту

Навчальний проект для учнів 5 класу з німецької мови передбачає бесіду та складання монологів про традиції святкування Великодня в Україні та Німеччині, вживання та порівнювання лексики, пошук інформації з різних джерел, створення презентації, буклета та блогу до цієї теми.

Під час роботи діти знайомляться з новою лексикою, вчаться правильно будувати речення на німецькій мові та порівнювати інформацію з різних джерел, проводити аналіз, робити висновки, презентувати свою роботу. Результати своєї роботи представляють у вигляді групової презентації, публікації, вікі-статті та блогу.

Питання проекту

Ключове питання

Без якого свята не може бути весни?

Тематичні питання

Великдень – це свято релігійне чи державне?

Чи впливає свято Великдень на світогляд?

Чим відрізняється святкування Великодня в Німеччині та в Україні?

Змістові питання

Яке походження має Великдень?

Чим відрізняється свято Великдень в Німеччині та в Україні?

Які символи характеризують Великдень?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Проект допоможе учням краще засвоїти тему “Свята та традиції», познайомити дітей з національними традиціями та одним з основних святом весни - Великоднем в Німеччині, навчитися працювати з різними видами інформації, знаходити її, аналізувати, робити висновки і вміння вирішувати проблеми. Також в учнів будуть формуватися навички людини XXI століття:

- Критичне мислення;

- Комунікативні навички та навички навички співробітництва;

- Інформаційна грамотність;

- ІКТ – грамотність (використання комп’ютерної техніки як інструменту для спілкування)

Діяльність вчителя

До початку проекту

• Переглядаю основні документи Інтел щодо проектної діяльності.

• Готую буклет про метод проектів, розробляю анкету, обробляю її результати, створюю дидактичні матеріали для учнів, матеріали для оцінювання, інструкції, матеріали для фасилітації, учительську презентацію.

Буклет МП bnk.jpgБуклет МП1 bnk.jpg

На початку проекту

• Демонструю учням учительську презентацію, яка допоможе учням зрозуміти завдання проекту та буде прикладом презентації (як документ та як форма презентування).

• Допомогаю учням об'єднатися у групи та вибрати лідера, розподілити обов'язки, затверджує графік роботи над проектом в кожній групі.

В ході проекту

• Консультую учнів під час роботи над проектом, відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для найбільш проблемних учнів.

• Заохочую привітальними листівками на блозі проекту та на дошці об'яв у школі.

• Готую учнів до публічної презентації своїх робіт.

Наприкінці проекту

• Проводжу презентацію проекту для запрошених (школяри, батьки учнів, адміністрація закладу).

• Підводжу підсумки проекту, рефлексую разом з учнями.

• Планую наступний проект.

Діяльність учнів

До початку проекту

• Відповідають на запитання анкети.

• Знайомляться з буклетом про метод проектів.

На початку проекту

• Знайомляться з учительською презентацією.

• Об'єднуються у групи та вибирають лідера, розподіляють обов'язки, створюють графік роботи над проектом в кожній групі.

• Знайомляться з формами оцінювання, інструкціями та дидактичними завданнями.

В ході проекту

• Консультуються у вчителя.

• Виконують творчі завдання:

1 група «Яйце-райце»: створюють привітальну листівку для батьків

2 група «Смачні пасочки»: створюють рекомендації щодо святкових страв

3 група «Великодні кролики»: створюють колаж про свято Великодня

• Знайомляться з різними джерелами інформації в Інтернеті, вчаться її обробляти, робити висновки.

• Створюють групові та індивідуальні роботи: буклетів, презентацій, вікі-статей, блогів.

• Готуються до публічної презентації своїх робіт.

• Запрошують на презентацію гостей.

В кінці проекту

• Презентують усією групою свої роботи.

• Підводять підсумки проекту.

• Планують участь у наступному проекті.

Великдень - свято весни

Оцінювання

Оцінювання здійснюється за графіком, що передбачає 3 етапи:

-оцінювання на початку проекту: анкетуванння, обговорення основних питань, перегляд презентації вчителя та її обговорення, робота з таблицями З-Х-Я-Д (анкета, презентація основних питань, таблиця З-Х-Я-Д)

-поточне оцінювання: анкетування щодо освоєння матеріалу теми, спостереження, дидактичні завдання, самостійна робота з формами оцінювання (анкета, консультації, форма оцінювання в групах та самооцінки)

-оцінювання наприкінці роботи над проектом: робота з таблицями З-Х-Я-Д, оцінювання творчих робіт, демонстрація/захист проекту, презентація творчих робіт учнів

Корисні ресурси

Інші документи

Підручник німецька мова для 5 класу Сидоренко, Палій, художня література, довідники, енциклопедії, журнали та газети, інструкції тощо.


Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014