Портфоліо проекта "Природа..." — различия между версиями
Строка 36: | Строка 36: | ||
− | Основные вопросы фокусируют обучение учащихся на важных концепциях предмета и основных идеях протяжении всего изучения темы | + | Основные вопросы фокусируют обучение учащихся на важных концепциях предмета и основных идеях протяжении всего изучения темы--[[Участник:Savchenko70832|Savchenko70832]] ([[Обсуждение участника:Savchenko70832|обсуждение]]) 14:22, 20 декабря 2014 (EET) |
==План вивчення теми (вставити файл)== | ==План вивчення теми (вставити файл)== |
Версия 15:22, 20 декабря 2014
Содержание |
Автор проекту
Разенкова Ліна Олександрівна
Назва проекту
Природа! Ми оточені і охоплені непереможно,нам не вийти з неї...
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Фізика,хімія,біологія,географія, інформатика.
Вік учнів, клас
14-15 років
Стислий опис проекту
Пропонуємо учням розглянути історію розвитку ядерної енергетики, розглянути характеристики працюючих АЄС в Україні , дослідити вплив радіації на людину та оцінити ступінь небезпеки ,яку вносить у наше життя радіація. Будемо досліджувати ставлення учнів 9 -11 класів до ядерної енергетики, подавши результати анкетування у Публікації. Запропонуємо скласти кросворд «Атомна фантазія». Створемо веб-сторінку по проблемі використання та будівництва нових енергоблоків в Україні.
Питання проекту
Ключове питання
Добро чи зло?
Тематичні питання
1.Ядерній енергії- так чи ні? 2.Велич здобутків людства чи кінець світу? 3.Життя і радіація.
Змістові питання
1. З чого все починалося? 2.Чи безпечна радіація для біосфери? 3.Чи справді атомний кіловат дешевший?
Основные вопросы фокусируют обучение учащихся на важных концепциях предмета и основных идеях протяжении всего изучения темы--Savchenko70832 (обсуждение) 14:22, 20 декабря 2014 (EET)
План вивчення теми (вставити файл)
План изучения темы четко показывает, как вся деятельность учащихся направлена на достижение требований государственных образовательных стандартов, учебных программ и запланированным учебным целям--Savchenko70832 (обсуждение) 13:51, 20 декабря 2014 (EET)
Навчальні цілі
Навчальна мета проекту:
• Поглибити та розширити знання учнів про сутність сучасних поглядів про будову атома та ядра;
• Пояснити механізм ланцюгових ядерних реакцій;
• Розглянути принцип дії ядерного реактора та будову АЕС;
• Ознайомитися з перевагами та недоліками, перспективами розвитку атомної енергетики; доцільністі використання атомної енергетики та її вплив на екологію, ефективність методів захисту від впливу радіоактивного випромінювання.
Розвиваюча мета проекту:
• Розвивати уміння застосувати досягнення фізики для раціонального природокористування та запобігання їх шкідливого впливу на навколишнє природне середовище і організм людини;
• Розвивати здатність приймати незалежні продумані рішення;
• Стимулювати самостійну творчу пізнавальну діяльність.
Виховна мета проекту:
• Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем;
• Розуміння принципу побудови медіа повідомлень, того, для яких цілей та із застосуванням яких інструментів та за яких умов вони зроблені, їх характеристик.
Діяльність вчителя
• Знайомить учнів з особливостями методу проектів.
• Отримує дозвіл від батьків на використання і публікацію робіт учнів в Інтернеті.
• .Знайомить з темою , ключовим питанням проекту.
• Проводить анкетування для з`ясування рівня підготовки (володіння комп`ютерними програмами, знаннями з фізики, біології, хімії).
• Знайомить з Законом про авторське право, з правилами оформлення використаних джерел, про безпечну поведінку в Інтернеті.
• Демонструє презентацію для тісного знайомства з метою навчального проекту.
• Поділяє учнів на групи, розподіляючи обов`язки інженера, журналіста і еколога.
• Оголошує кожній групі завдання, над яким вони будуть працювати.
• Наголошує про дотримання правил техніки безпеки під час проведення дослідів.
• Оголошує графік проведення консультацій,захисту питань проекту.
Діяльність учнів
Учні класу за бажанням утворюють декілька груп, які отримують певні дослідницькі завдання:
Група 1 (ФІЗИКИ)
Проаналізувати принцип роботи АЕС, дослідити переваги та недоліки ядерної енергії.
Група 2 (ЖУРНАЛІСТИ) Розробити соціальний опитувальник для виявлення думки учнів 9 – 11 класів щодо свого ставлення до розвитку ядерної енергетики.
Група 3 (ЕКОЛОГИ)
Провести дослідження на виявлення радіаційного фону в приміщенні, щодо безпечності та скласти звіт на основі отриманих даних та прояву радіації на організм людини.
Етапи проекту:
- занурення в проект;
- планування роботи;
- пошуково-інформаційна діяльність;
- результати та висновки;
- захист проекту;
- оцінювання процесу й результатів роботи.
Оцінювання
Інструкція роботи з дозиметром
Інструкція роботи на компютері
Анкетування з теми "Ядерна фізика"
Корисні ресурси
Фізика:9кл.:підруч. Для загальноосвіт. навч. закл./ Є. В. Коршак, О. І. Ляшенко, В. Ф.Савченко.- К.: Генеза,2009. -160с.: іл..
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Фізика. Астрономія. 7-12класи. Київ. Ірпінь. 2005
Державний стандарт повної загальної середньої освіти (поступово набирає чинності з 1 вересня 2013)