Портфоліо проекту: "Бить буду сильно, но аккуратно" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 27: Строка 27:
 
===''Тематичні питання''===
 
===''Тематичні питання''===
  
"Сила есть - ума ненадо?"
+
1) Чи може людина керувати газовим розрядом?
 +
 
 +
2)Газовий розряд - небезпека чи користь?
 +
 
 +
За яких умо можна спостерігати ударну іонізацію в нічному місті?
  
 
===''Змістові питання''===
 
===''Змістові питання''===

Версия 09:10, 20 ноября 2014

Содержание

Автор проекту

Савченко Олександр Анатолійович

Назва проекту

«Бить буду сильно, но аккуратно»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Фізика-основний. Також даний проект тісно зв’язаний, може знайти своє застосування в таких навчальних предметах: ОБЖ, біологія, трудове навчання і т.д.

Вік учнів, клас

Проект розрахований на учнів 9-го класу віком 14-15 років

Стислий опис проекту

Проект "Бить буду сильно, но аккуратно" проводиться для учнів 9-х клавсів, під час вивчення теми "Електричний струм в різних середовищах". Клас поділено на три групи: І група досліджує, необхідні умови для ударної іонізації, ІІ- досліджує історичні факти, що розкривать питання проходження електричного струму у газах, ІІІ- проводить спостереження, де ж на практиці застосовуються ці явища в їч оточенні.

Питання проекту

Ключове питання

Сила есть - ума не надо?

Тематичні питання

1) Чи може людина керувати газовим розрядом?

2)Газовий розряд - небезпека чи користь?

За яких умо можна спостерігати ударну іонізацію в нічному місті?

Змістові питання

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Буклет "метод проектів"

Оцінювання

Організаційна діаграма

ЗХД-таблиця

Мережеве анкетування з теми

Корисні ресурси

Вікіпедія

Всіслова

Академік

Фізика (профільний рівень) (підручник) Засєкіна Т.М., Головко М.В. 2010р.

Інші документи