Практическое задание 7 и 8 модуля тренинга для педработников в Хортицком районе

Материал из ЗапоВики
Версия от 13:15, 21 октября 2013; Овсяник С (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Документи Google

Завдання 8. Створення календарю участі у тренінгу

  • Ознайомтесь з різними видами мережних календарів в розділі ВикиСловарь - Онлайн-календари
  • Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - Учебник
  • Зареєструйтеся в календарі Гугл
  • Зайдіть в свій аккаунт та створить календар – Календар _ Прізвище _ ім'я
  • При заповненні даних о Календарі в розділі - Доступ для всех: виберіть - Открыть всем доступ ко всей информации в этом календаре. Це дозволить усім учасникам познайомиться зі вмістом Календаря
  • В календарі виберіть потрібний місяць
  • Напишіть: в який день яка частина завдання тренінгу повинна бути виконана та що потрібно для цього зробити
  • Розмістіть у своєї візитці посилання на календар. Для цього:
    • В настройках календаря перейдіть в розділ «Адрес календаря»
    • Натисніть значок "HTML"
    • В вікні яке з’явилося нажміть «средство для настройки».
    • Скопіюйте вказаний HTML код
  • Перевірте коректність роботи посилання.

Завдання 9. Завантаження документів Google:

!!!входимо до системи із своїм аккаунтом.

  • Якщо ви працюєте з документами Google вперше, натисніть Continue (Продовжити).
  • Якщо інтерфейс подається англійською, вибираємо Settings, а потім зі списку LanguageУкраїнська чи Русский і натискаємо Save.

Завантаження документів

  • Вибрати кнопку завантаження

380 px

  • На диску вибрати файл для завантаження
  • після завантаження !!! Публікуємо документ: вибираємо справа кнопку "Предоставить доступ" .
  •  !!!Відкриваємо доступ до редагування документа: вибираємо "ИЗМЕНИТЬ" встановлюємо прапорець Общедоступно в Интернете .
  • Зберігаємо адресу файлу анкети в Блокноті: виділяємо її, копіюємо в буфер обміну, запускаємо Блокнот та вставляємо в нього адресу.


Створення таблиці таблиці успішності

  • Вибираємо Створити Таблиця.

380 px

  • У верхньому рядку вводимо шапку таблиці та встановлюємо межі таблиці за допомогою кнопки.

приклад таблиці

  • Натискаємо кнопку Зберегти й у вікні Запит користувачу вводимо ім’я таблиці, наприклад анкета 29_09, і натискаємо Ok — документ збережено.
  •  !!! Публікуємо документ: вибираємо справа кнопку "Предоставить доступ" .
  •  !!!Відкриваємо доступ до редагування документа: вибираємо "ИЗМЕНИТЬ" встановлюємо прапорець Общедоступно в Интернете.
  • Зберігаємо адресу файлу анкети в Блокноті: виділяємо її, копіюємо в буфер обміну, запускаємо Блокнот та вставляємо в нього адресу.

Завдання 10. Робота з мультимедійними сервісами

Фотосервіс

Фотоальбом в Google


Создание фотоальбома

  • Войти в систему Google.
  • Выбрать пункт «Фотографии». Задать аккаунт для фотоальбома
  • Выбрать пункт «Загрузить»

380 px

4. Создайте новый альбом. Выбрать "ПОДЕЛИТЬСЯ"

380 px

  • Выбрать кнопку "Добавить фотографии". Загрузить фотографии
  • Отметить местоположение, добавить описание (по желанию)
  • Задать статус (обязательно для просмотра)
  • Выбрать базовое средство для загрузки. Используя кнопку обзор выбрать фотографии. Начать загрузку (можно использовать функцию «просмотр» - вверху или «управление загрузкой» – слева)
  • Задать обложку. "ИЗМЕНИТЬ", "ОБЛОЖКА АЛЬБОМА"
  •  !Задать совместный доступ!

380 px

Скопируйте ссылку верхнего поля. Её ставим на совю визитку, можно отослать по e-mail

Відео сервіс YouTube

  • Зайдіть на сервіс YouTube
  • Знайдіть ролик для свого предмету
  • Додайте ролик до своєї візитки: <mediaplayer width='640' height='390'>http://www.youtube.com/watch?v=wFVJPC2xtiU</mediaplayer>

Скачать ролики с youtube - http://en.savefrom.net/

СОБЛЮДАЕМ АВТОРСКИЕ ПРАВА! Правила добавления видео материала с внешних ресурсов на ЗапоВики