Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Вільнянського району, січень 2019 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 270: Строка 270:
 
**[http://anisimov.biz/google-calendar/ Как именно я использую Google Calendar]
 
**[http://anisimov.biz/google-calendar/ Как именно я использую Google Calendar]
  
===Google-keep ===
+
===Завдання 7. Створення заміток у Google-keep===
 
*Створення різних видів нотатків: текстові, список, з малюнком
 
*Створення різних видів нотатків: текстові, список, з малюнком
 
*Налаштування нотатків: нагадування, співавтор, колір, копіювання у Google-документи тощо
 
*Налаштування нотатків: нагадування, співавтор, колір, копіювання у Google-документи тощо

Версия 22:48, 3 января 2019

Содержание

1 день, 08.01.2019

Загальні поняття

Приклади портфоліо

Завдання 1. Реєстрація учасників тренінгу

Завдання 2. Реєстрація електронної адреси (акаунту) на сервері Гугл

  • Зареєструвати свою електронну адресу на сервері Google.com.ua (Пошта Gmail)
  1. Завантажити головну сторінку серверу Гугл. Ввести в поле адресу - 'google.com.ua'
  2. В верхньому правому кутку головної сторінки серверу Google оберіть кнопку-текст ПОЧТА (блідо сірого кольору)
  3. Оберіть кнопку Створити акаунт АБО Змінити акаунт - Другі варианти - Створити акаунт
  4. Заповнити Анкету з даними. Поля Мобільний телефон, Запасний адрес електронної почти залишіть пустими
  5. Натиснути кнопку Далее

АБО

  1. Ввести в поле адреси Почта Гугл (для пошуку відповідного посилання)
  2. Заповнити Анкету з даними. Поля Мобільний телефон, Запасний адрес електронної почти залишіть пустими
  3. Натиснути кнопку Далее

Завдання 3. Створення вікі-візитки (е-портфоліо) на порталі ЗапоВікі

  • Зайти на сайт ЗапоВікі - zw.ciit.zp.ua
  • Зареєструватися
  • Зайти в електронну пошту, вказану при реєстрації. Від адміністратора ЗапоВікі отримаєте електронного листа. Підтвердити адресу електронної скриньки (перейти по посиланню)
  • Знову зайти на сайт ЗапоВікі - zw.ciit.zp.ua
  • Перейти на посилання свого логіну (зараз він червоного кольору у верхньому правому кутку)
  • Ознайомитися з вкладками "Викитекст", "Предпросмотр", "Изменения"
  • Створити візитку учасника. Вводим інформацію про себе за зразком:
ЗРАЗОК. Персональні дані
Прізвище, ім'я, по-батькові (повністю):

Район:

Місце роботи (повністю):

Посада (повністю):

Кваліфікаційна категорія:

Педагогічне звання:

Освіта:

Спеціальність:

Стаж педагогічної роботи (на вересень 2018 р.):

Навчальні предмети:

Контакти:

  • Після створення вікі-візитки натиснути кнопку "Записать страницу"
  • Для редагування візитки натиснути кнопку Правка

Кнопка ПРАВКА для редагування візитки учасника.png

  • Для збереження змін натиснути кнопку Опубликовать або Записать страницу
  • За необхідності для підтвердження, що користувач системою є людина, ввести текст CAPTCHA (який можливо оновлювати)
ПРИКЛАДИ: Візитка Улинець Л.М.

ЗВЕРНИ УВАГУ! Правила роботи на порталі ЗапоВікі

Завдання 4. Створення розділів

  • Додати до візитки на початку розділ Персональні дані (Особисті дані, Про мене, Відомості про мене ...)

==Персональні дані==

  • Додати до візитки після інформації про себе розділ "Участь у тренінгу Веб 2.0. (січень, 2019 р.)"

==Участь у тренінгу Веб 2.0.==

Завдання 5. Створення категорії

Створити в кінці власної візитки категорії:

[[Категория:Участник]]

[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]‏‎

Завдання 6. Створення зовнішніх та внутрішніх посилань

  • Додайте розділ "Моя діяльність:" (==Моя діяльність==)

6.1.Зовнішні посилання на веб-сайти:

  • Створіть посилання на сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: [http://www.mon.gov.ua МОН України]
  • Створіть посилання на сайт Вашого освітнього закладу

Зверни увагу! [....] - зовнішнє посилання

6.2.Внутрішіні посилання на сторінки ЗапоВікі: Створіть посилання:

  • в розділі "Моя діяльність:" на сторінку тренінгу [[Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0 в педагогічній діяльності", Вільнянський район, січень 2019]]
  • в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"на сторінку практичної роботи тренінгу [[Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Вільнянського району, січень 2019]]

Зверни увагу! [[....]] - внутрішнє посилання

6.3. Посилання на власну візитку на сторінці тренінгу

ПРИКЛАД: [[Участник:Ljudmila|Улинець Людмила Миколаївна]]

Посилання на власну візитку-зразок!.png

Завдання 7. Працюємо з віртуальним МО

  • Перейдіть на головну сторінку ЗапоВікі
  • Перейдіть по посиланню Віртуальні МО вчителів Запорізької області
  • Оберіть відповідний розділ свого предмету та району
  • Знайдіть розділ про склад МО вашого району. Натисніть кнопку Править
  • В ньому зробити посилання на власну сторінку учасника у форматі [[Участник:логін|Прізвище Ім'я по Батькові]]. Збережіть зміни
  • Перейдіть до власної сторінки учасника до розділу "Моя діяльність:"
  • Зробіть внутрішнє посилання на своє віртуальне МО
ПРИКЛАД: [[Методичне об'єднання вчителів інформатики Вільнянського району]]

Внутрішнє посилання на сторінку на ЗапоВікі.png

Завдання 8. Завантаження фотографії на ЗапоВікі

Зверни увагу! Правила завантаження фотографій на портал ЗапоВікі

  • Підготувати фотографію
  • Задайте унікальне ім'я для фотографії:Portret_Ivanov_Ivan_07.06.2017
  • Перейдіть в розділ "Завантажити файл" на бічній панелі в лівій частині екрану
  • Натисніть кнопку "Выберите файл" для пошуку фотографії на комп'ютері
  • Завантажити фотографію на ЗапоВікі з категорією [[Категория:Участник]]
  • Вставити фотографію в свою візитку, налаштувати параметри (розмір, розташування, підпис):
    • після завантаження зображення на ЗапоВікі, скопіюйте верхній рядок сторінки, в якій відобразитися назва фотографії та його розширення (Наприклад: Файл: Portret_Ivanov_Ivan_25october2010.jpeg)
    • відкрийте сторінку учасника і перейдіть на вкладку "Правити"
    • вставте скопійований рядок. Виділіть його та натисніть на панелі інструментів кнопку "Внутрішнє посилання" (Наприклад: [[Файл: Portret_Ivanov_Ivan_26.03.2018.jpeg]]

Зверни Увагу!

[[Файл:File.jpg]] для вставлення повної версії файлу;

[[Файл:File.png|200px|thumb|left]] для вставлення зліва від тексту зменшеного до 200 пікселів

2 день, 09.01.2019

Завдання 1. Сервіс для роботи з документами: Google-диск

Для розміщення матеріалів (документів, презентацій, зображень, ....) використовують соціальний сервіс Google(google.com.ua).

Варіанти роботи з документами Гугл:

  • Завантажити вже існуючий документ, створений локально на комп'ютері
  • Створити документ на самому сервері Гугл

Послідовність дій:

  1. Завантажити головну сторінку сервісу Google (google.com.ua)
  2. У верхньому правому куті відкрити список серверів Сервіси Гугл - картинка підказка.png
  3. Ознайомитися з сервісами Гугл

Завдання 2. Створення документу (презентації) на Диску Гугл

Послідовність дій:

Створення Гугл Документу. Послідовність команд
  1. Перейдіть на головну сторінку сайту Google.com.ua
  2. Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ
  3. Серед серверів Гугл находимо розділ Диск та переходимо в нього
  4. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать
  5. Обираємо папку. Вказуємо ім'я Тренінг Веб 2.0
  6. Переходимо до папки Тренінг Веб 2.0 (відкрити)
  7. Натискаємо кнопку Создать. Обираємо Google Документи
  8. Створити текстовий документ на тему "Моє портфоліо". Заголовок - "Портфоліо".
  9. Ввести короткий зміст портфоліо: ПІБ, місце роботи, захоплення, ...
  10. Виконати форматування змісту портфоліо (змінити колір, розмір символів, розміщення тексту на сторінці - по центру, за правим караєм, за лівим краєм, тощо)
  11. Натискаємо кнопку Настройка доступа (верхній правий кут, синього кольору)
  12. Обираємо Настройка совместного доступа ∞ (блідно сірим кольором). Натиснувши на дане посилання, знак зміниться на зелений колір
  13. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  14. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии (на власний розсуд)
  15. Скопіювати посилання для перегляду іншими користувачами
  16. Натискаємо кнопку Готово
  17. Вставляємо посилання у власну візитку з текстом "Моє портфоліо" в розділі Тренінг Веб 2.0
ПРИКЛАД: Портфоліо - Караруш Н.В. - ЗРАЗОК

Завдання 3. Розміщення документів на Google-диску. Надання доступу

Послідовність дій:

  1. Перейдіть на сайт - http://www.google.com/ і увійдіть під своїм акаунтом
  2. Далі знаходимо розділ Диск та переходимо в нього
  3. Перейти до папки "Тренінг веб 2.0"
  4. Натискаємо кнопку Создать - Завантажити файли. Обираємо потрібний файл (конспект уроку з фахового предмету).
  5. Після завантаження документу відкрийте уого на Диску для перегляду
  6. Натискаємо кнопку в верхньому правому кутку (три крапки)
  7. Обираємо Открыть доступ та обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка, потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  8. Копіюємо посилання на даний документ
  9. Натискаємо кнопку Готово (Сохранить)
  10. Вставляємо посилання у власну візитку в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"
  11. Завантажити презентацію з фахового предмету. Надати доступ. Вставити посилання на візитці

Завдання 4. Колективна робота з Google-документами

А. Оформіть один слайд колективної презентації  "Мережеві технології Веб 2.0"
Оформіть один слайд колективної презентації  "Сінквейн та Діаманта"

Б. Створити власне завдання на колективну роботу учнів та вставити посилання у власну візитку в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"

Завдання 5. Створення онлайн-форми та онлайн-тесту в Google-диску

А. Онлайн-опитування. Знайомство з Гугл Формами.
Виконати: Опитування
Виконати: Тест

Б. Створіть онлайн-анкету для батьків чи учнів та онлайн-тест для перевірки знань учнів з предмету. Використовуємо Гугл Форми

Увага! Ознайомитися з загальним виглядом сторінки для конструювання форми

Гугл Форма. Інструменти та можливості

Послідовність дій:

  1. Перейдіть на головну сторінку сайту Гугл
  2. Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка ВОЙТИ (якщо ви не ввіййшли раніше)
  3. Серед серверів Гугл находимо розділ Диск та переходимо в нього
  4. Переходимо до папки Тренінг Веб 2.0
  5. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Создать. Обираємо Еще - Google Форми
  6. Оформіть онлайн-анкету або завдання для перевірки знань учнів
  7. У вкладці Ответы створити Гугл-таблицю для отримання відповідів
  8. Натискаємо кнопку Додаткові налаштування, щоб відкрити доступ
  9. Обираємо в Настройках совместного доступа - Пользователям, у которых есть ссылка
  10. Потім нижче в розділі Доступ обираємо Может оставлять комментарии
  11. Натискаємо кнопку Готово
  12. Обираємо кнопку "Перегляд". Копіюємо посилання на форму в адресному ряку
  13. Вставляємо посилання у власну візитку в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"

Завдання 6. Створення Google-календаря

Послідовність дій:

  1. Перейдіть на головну сторінку сайту Гугл
  2. Ввійдіть під своїм акаунтом - правий кут кнопка УВІЙТИ (якщо ви не ввіййшли раніше)
  3. Серед серверів Гугл находимо розділ Календар та переходимо в нього
  4. Праворуч біля кнопки Додати календар натискаємо три крапки.
  5. Натискаємо Новий календар.
  6. Додайте назву та опис календаря.
  7. Натискаємо кнопку Створити календар.
  8. Ліворуч біля кнопки Додати календар натискаємо три крапки.
  9. Ліворуч у розділі Налаштування для моїх календарів з’явився новий календар з Вашою новою назвою.
  10. Ліворуч біля назви розділу Налаштування натискаємо стрілку .
  11. Праворуч біля назви вашого календаря натискаємо три крапки та вибираємо Показувати лише цей.
  12. У верхньому правому куті вибираємо період перегляду календаря. Краще вибрати Місяць.
  13. Верхній лівий кут натискаємо кнопку Створити.
  14. Додайте назву та час події.
  15. Праворуч біля назви вашого календаря натискаємо три крапки та вибираємо Налаштування та доступ.
  16. У розділі Права доступу ставимо прапорець Зробити загальнодоступним.
  17. У розділі Інтеграція календаря копіюємо посилання із Загальнодоступна URL-адреса цього календаря.
  18. Вставляємо посилання у власну візитку в розділі "Участь у тренінгу Веб 2.0"

Завдання 7. Створення заміток у Google-keep

Завдання 8. Створення фотоальбому у Google-фото

Послідовність дій:

Гугл - фото. Перші кроки
  1. Перейдіть на головну сторінку серверу Google (google.com.ua)
  2. В службах Google оберіть Фото
  3. Натисніть кнопку Загрузить (верхній правий кут)
  4. Оберіть потрібні файли (фото, які ви підготували) на комп'ютері
  5. Перейдіть до розділу АЛЬБОМИ (зліва)
  6. Оберіть кнопку СОЗДАТЬ - Альбом
  7. Додайте фото до альбому - натиснувши на фото, з’явиться блакитний кружечок з галочкою
  8. Натисніть кнопку Готово
  9. Введіть назву альбому. Натисніть на позначку галочки у верхньому правому кутку
  10. В вікні що зявилося, натисніть кнопку Поделиться (у верхньому правому кутку)
  11. В діалоговому вікні натисніть на кнопку Получить ссылку. Скопіювати посилання
  12. Вставити до візитки посилання на альбом як зовнішнє посилання в форматі [URLфотоальбому Назва Фотоальбому]

Додатки Google-диску

  • Додатки Google-диску. Підключення додатків
  • Додаток Loupe Collage
  • Створення фотоколлажа Loupe Collage

3 день, 10.01.2019

Сервіс Kahoot

Сервіс Classtime

Сервіс Quizizz

Сервіс ZipGrade

Інфографіка

Сервіс Plickers

3 день, 10.01.2019

Карти знань

Онлайн кросворди

  • Створення онлайн кросвордів - Сервіс Crosswordlabs

QR-код

Хмара слів

Віртуальні дошки

  • Колективна робота з віртуальною дошкою
  • Віртуальна дошка Padlet
  • Віртуальна дошка Linoit

Віртуальні карти

Приклади:

Миттєве опитування

  • Організація миттєвого опитування Strawpoll.de

Інтерактивні вправи

  • Сервіс для створення інтерактивних вправ Learningapps

Додатково

  • Сервіс для створення квест-кімнат - https://www.learnis.ru
    • Квест- 416725
    • Створення квест-кімнати‏‎