Практична робота Тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0 для учителів предметників м. Мелітополя, ,березень 2017

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

1 день:

Завдання 1. Організаційні моменти

Реєстрація учасників

Завдання 2. Знайомство учасників

Завдання 3. Знайомство з поняттям Веб 2.0

Завдання 4: Знайомство з платформою ЗапоВікі

Завдання 5: Знайомство з поняттям е-портфоліо (вікі-візитка)


Приклади портфоліо

Сайт

ВікіВікі

Блог

Гугл-сайт


Завдання 6. Створення візиток учасника

Приклади:
Полякова Юлія Євгенівна

  • Для редагування візитки перейти на посилання свого логіну і натиснути кнопку Правити
  • Зберегти сторінку

читайте: Правила створення вікі-візитки учасника порталу ЗапоВікі

Додатково


оформления тексту на сторінці: команда <font color =green size=5 > ТЕКСТ </font>

де:

  • font - команда для форматування шрифту;
  • color - команда форматування кольору шрифту (може бути Blue, Red та інше дивиться таблиця кольорів);
  • size - розмір шрифту (може бути 1..7)
  • Вики учебник

додавання посилань:

Добавити себе в списки на сторінках Віртуальних МО, якщо вони є. (Зайти в Правити , скопіювати ПІБ та вставити на сторінці Виртуального МО – фізиків, філологів і т.д.)


вставка фотографії на візитку:

Завантаження фотографії на ЗапоВікі

  • Перейдіть в розділ "Инструменти", Завантажити файл, головної сторінки ЗапоВікі (допомога - Правила загрузки фотографий на ЗапоВики)
  • Натисніть кнопку Обзор та знайдіть фотографію на своєму комп'ютері
  • Після завантаження фотографії напишіть короткий опис та категорію зображення -
  • вставьте скопированную строчку в раздел Описание при загрузке изображения
  • нажмите Загрузить файл
  • просто заполните предлагаемый шаблон
  • возможно дополнение другой информацией

  • перейдіть на вкладку "ПРАВИТЬ"; додайте категорію

[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]],
[[Категория:Участник]]

  • им'я файлу запишіть за зразком:

наприклад: Portret_Petrov_Peter_20gruden2011.jpg чи виберіть інше за вказівками

дивиться:Параметри для зображень

  • Перейдіть в свою візитку
  • Додайте посилання на зображення - [[Изображение:імя.jpg]], де імя - це назва вашої фотографії


Завдання 7. Створення категорій та посилань

за зразком: [[Участник: логін| ПІБ]]


Рекомендації щодо оформлення візитки

  • додати інфомацію про себе Фамілію, им'я, им'я по-батькові, предмет, який ви викладаєте, категорю, звання, стаж роботи, контактний е-mail
  • Створити посилання на Сторінку на Вікіпедії про мою школу - наприклад:

[https://ru.wikipedia.org/wiki/Учебно-воспитательный_комплекс_№_16_(Мелитополь)| Мелітопольський навчально-виховний комплекс №16 ] Назви шкіл можна скопіювати за посиланням Список шкіл Мелітополя на Вікіпедії


  • додати рядок із категорією

[[Категория:Участник]]

[[Категории: Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]]


[[Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів, м.Мелітополь]]

2 день:

Завдання 8. Фотосервіси Мережі.


Практическая работа. Знакомство с фотосервисами

  • Знакомство с фотосервисами - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов
  • Создание фотоальбома.
    • В сервисе Google выберите Google+.
    • Выберите Фото - Добавить фото, загрузите 5-6 фотографий в альбом. Введите название фотоальбома. Нажмите кнопку Готово.
    • В появившемся окне, в поле Для кого - выбрать Для всех. Нажмите кнопку Поделиться.
    • Вставьте на визитку в раздел Фотоальбом внешнюю ссылку на альбом в формате [URLфотоальбома Название Фотоальбома]

Зразок: Мой фотоальбом

Завдання 9. Відеосервіси Мережі.

Пошук відео, створення посилання на відеоролік, вбудовування відеороліку до вікі-сторінки.

Послідовність дій:

  • знайти в Мережі відеоролік, пов’язаний з фаховою темою;
  • в режимі редагування візитки створити зовнішнє посилання на сторінку роліку в форматі
    [URLроліку НазваРоліку];
  • в режимі редагування вбудувати ролік до візитки, вказавши запис
    <mediaplayer>URLроліку</mediaplayer>;
  • зберегти на сторінку візитки

Завдання 10. Створення карти знань

Завдання: створити карту знань за допомогою сервісу Bubbl.Us. Тема: курс та особливості викладання вашого предмету.

Послідовність дій:

  1. ввести до адресного рядка браузера https://bubbl.us/ або перейти за посиланням Bubbl.Us;
  2. натиснути кнопку StartBrainstorming;
  3. використовуючи спливаючі вікна та підказки побудувати структурну схему, що відображає зв’язки між компонентами (елементами) курсу вашого предмету в школы;
  4. зберегти схему у вигляді файлу малюнку, натиснувши на кнопку Export;
  5. завантажити файл-схему до ЗапоВікі, вбудувати його до візитки учасника.
  6. Вкажіть категорію [[Категория:Изображение:Карта знаний‏‎]]
  7. Знайомство з поняттям карт знань - Карты знаний (англ. Mind map)

Завдання 11. Робота з геосервісами

Презентація "Геосервіси"

  • Робота з віртуальною картою - Google карта
    • Створення віртуальної екскурсії НВК 16 ваш навчальний заклад

НВК №16 - МіськУО

Завдання 12. Створення "Хмарки тегів"

Онлайн-сервіси для створення хмари тегів

800px-Picttaxedooption08042013.png

приклади хмарок тегів: "Облако тегов", інтерактивне

"Облако тегов" в картинках

до малюнку !!!Додайте категорії:

[[Категория:Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів]] [[Категория:Тренинг веб 2.0 для педагогов, область]]

Додатково:

51 способ использовать "облако тегов" в учебной деятельности блог

Облако слов (тегов)

Завдання 13. Створення закладок.

Знайомство з сервісами [Веб-мікс]


Приклад:

Мои закладки на Веб-микс

3 день:

Завдання 14. Кросворд та(або) пазли

пазли

Кросворд он-лайн

Завдання 15. Робота з документами Гугл

Приклад

  • Колективна робота з Google -документами (робота з анкетами колег, заповнення анкети тренінгу)
  • Розміщення документів на Google -диску. Надання доступу

Завдання 16. Робота з сервісом http://learningapps.org

пазл, кроссворд

Инструкция по работе с сервисом learningapps.org

Завдання 17. ІнфоГрафіка

Схеми, діаграми cacoo.com

Робота з сервісом Draw.io

Інструкція роботи з Draw.io

4 день Блоги: призначення, можливості. Блоги Google-сервісу blogspot.com

Завдання 19. Створення віртуального плакату / газети

полотно Робота в групі з віртуальною газетою Wikiwall Допомога по роботі з сервисом WikiWall (wiki-стенгазета)

Практична робота "Робота з віртуальною газетою" тренінгу "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників, м. Мелітополь, жовтень 2013

Завдання 20. Перегляд прикладів блогів

Завдання 21. Створення блогу за допомогою Google-сервісу blogspot.com.

Послідовність дій:

  • увійти до власного аккаунту Гугл (наприклад, через електронну пошту)
  • перейти до блогосфери: Ещё - Все продукты - Blogger
  • зареєструвати блог (детальніше див. на стор.Заняття 1. Знайомство з блогами. Реєстрація в блогосфері
  • увійти до блогу, створити 1-2 повідомлення
  • зробити в візитці учасника на ЗапоВікі зовнішні посилання на блог

Завдання 22. Налаштування блогу. Створення статичних сторінок

Завдання:

  1. змінити дизайн блогу через керування гаджетами та зміну шаблону блогу;
  2. змінити структуру блогу, додавши 2-3 статичні сторінки.

Детальну інструкцію див. в занятті Заняття 2. Зміна дизайну блога. Вставка гаджетів

Завдання 23. Вставка відеороліку до блогу

Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 відеороліки за фаховою тематикою.

Послідовність дій:

  1. знайти потрібний відеоролік в Мережі;
  2. отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
  3. створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
  4. знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з роліком, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
  5. зберегти (опублікувати) допис чи сторінку;
  6. повторити попередні дії для кожного роліку, що вбудовується.

Завдання 24. Зміна дизайну та структури блогу

Завдання: надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.

Послідовність дій:

  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
  3. обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
  4. обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
  5. обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
  6. задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
  7. задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
  8. застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку "Применить к блогу";
  9. перейти за посиланням "Назад к Blogger".

Завдання 25. Використання гаджетів у блозі

Завдання: додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети.

Послідовність дій:

  1. перейти до сторінки керування блогом;
  2. перейти за посиланням "Дизайн";
  3. натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
  4. обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети "Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок";
  5. заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
    • "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
    • "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
    • "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
  6. додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.

5 день: Самостійна робота

Завдання 26. Робота з коментарями в блогах.

Завдання: прокоментувати дописи блогів колег Послідовність дій:

  1. за допомогою візиток колег на ЗапоВікі перейти до 2-3 блогів колег;
  2. ознайомитись з дописами в блогах колег, залишити коментарі до дописів, що вас зацікавили.

Завдання 27. Робота в блогах.

  • Розміщення інтерактивних вправ сервісу Learningapps на сторінках блогу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Розміщення презентації (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Онлайн анкети (як посилання, вбудована). Налаштування параметрів (довжина, висота).
  • Розміщення текстового документу (як посилання, вбудований). Налаштування параметрів (довжина, висота).



Проглянути в таблиці зауваження тренера та доопрацювати завдання

Завдання 28. Захист створених вікі-визиток